Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwjaarsfeest Cape Holland

• slh 'tje

Wat een teleurstelling was dat feest zeg!!!

Beloofd:

- 3 zalen

- dj's en live acts: Afrojack, Benny Rodrigues, Chuckie, Jeremaine S, Ryan Marciano en Sunnery James.

- feest tot 07.00

Gekregen:

- tot 02.00 één zaal

- vanaf 05.00 weer één zaal

- twee dj's met matige muziek. In ieder geval niet erg afwisselend.

- 06.00 Aflasting door vechtpartij (en).

De aankleding van het feest was om te huilen. Je betaald € 25,- om binnen te komen,…misschien leuk om het nieuwe jaar te vieren met champagne…nergens te vinden.

Om 05.15 brak er een mega vechtpartij los die erg uit de hand liep. De “beveiliging” liep in burger waardoor ze niet opvielen en ook de nodige klappen te voorduren kregen. Lijkt mij handig om mensen in te huren die hun vak verstaan en niet een paar jongens die met oortjes rondlopen. Vind het overigens heel jammer dat het zo nodig is om tijdens een nieuwjaarsfeest beveiliging in te huren.

Overigens erg jammer dat het nodig is om beveiliging in te huren als je met zijn allen een feest wil vieren.

Uiteindelijk is het feest voortijdig afgelast.

Ik vraag me heel erg af of er meer mensen zijn die dit feest als een afknapper hebben gezien. Ik vond het mijn geld in ieder geval niet waard.

• anita34

jammer en zonde van je geld

• Tiepie

Eén ding is duidelijk! Het was in ieder geval géén overbodige luxe om beveiliging in te huren…..

Voor de rest inderdaad… jammer!!

• Ray

tja, sommige mensen denken dat beveiligers er alleen maar zijn om stoer te doen. Nou ben ik daar niet geweest maar kan me niet indenken dat ze heel slecht hun werk hebben gedaan. Trouwens vechtpartijen zijn nooit uit te sluiten.

Enne die oortjes? ja die gebruiken ze voor communicatie, das ook niet om stoer te doen..

• Mierelier

Ben het er niet zo mee eens dat het feest niet leuk was..

Beveiliging is overal nodig, das nou eenmaal zo, al is dat wel jammer…

Qua dj's hebben mijn nichie en ik Quintino, Chuckie, Jermaine S en Afrojack gezien.. dus niet “maar” 2 dj's..

De muziek vonden we wel cool, lekker hard :P

Het enige wat jammer was: geen champagne inderdaad.. de wijn was heel snel op whaha en ja inderdaad maar 1 zaal.. Maargoed, wij hebben ons wel vermaakt hoor!

En we waren gelukkig optijd weg, wij hebben niks van de vechtpartij meegemaakt. Wij gingen rond 05.15 richting stad voor een taxi. :)

• zomerkriebeltjes

beveiliging? gewoon mannen die voor ff waren ingehuurd,weinig “echte”beveiliging gezien… goeie muziek maar een paar aantal mannen op een bijna uitverkocht iets, kan toch niet, jammer van t zo rottig veel te vroeg einde, muziek was top, avond was top maar t eind was echt kl*te

• zomerkriebeltjes

en volgens mij was dit volgens zeggen, vanwege dit alles… ook eén van de laatste feesten in de cape :(

• Juut

hoe kan jij nou bepalen wat een echte beveiliger is of niet ? die mannen worden ingehuurd, hebben heus een diploma hoor, zijn echt geen brede mannen die uit de sportschool geplukt zijn …

• Lotus

Beveiligers die iemand behoorlijk in elkaar slaan, noem ik geen beveiligers.

Die noem ik eerder gefrusteerde apen die dat vak kiezen om zich behoorlijk te kunnen uitleven.

Want ja…… die beveiligers (Securtiy) heb je ook.

Ik weet niet welk diploma die hebben behaald???

• Juut

In elkaar slaan? :( Nee dát mag idd niet ….

Zou toch even hun baas inlichten dan …….. dat heeft meer effect dan hier op het pb erover ‘praten’ ..