Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Repareren Nintendo DS Light

• Jowiri

Wie o wie is er handig genoeg om een DS Light te repareren?

Hij loopt steeds vast, niet alleen met een R4 kaart, maar ook op gewone originele DS spellen. Dus ergens zal er wel een error zitten. Hij wil dus wel aan, maar als je er even mee speelt is het over en uit.

Graag hoor ik van je, groeten van Jowiri

• Jowiri

Tja, als moeder weet je ook niet alles, het moest dus Lite zijn ;)

• Peter

Als de DS-Lite nog in de garantie zit er mee terug gaan naar de winkel.

Wel met een origineel spel natuurlijk.

Je geeft ook aan als je er even mee speelt is het over en uit? Heb je dit als je via het stopcontact bent aangesloten via de adapter? Anders is het de oplaadbare batterij.

Suc6.

• Jowiri

Nou het is meer dat ie vastloopt. Dus nog wel beeld maar hij gaat niet meer voor- of achteruit.

Hij is van de zoon van mijn vriendin, maar die is niet zo internettig, dus zou ik er ff achteraan ;)

• Big King

Wij hebben het ook gehad maar de nintendo was uit de garantie.

zijn toen naar bart smit gegaan en het adres van nintendo nederland gevraagd.

die krijg je zom mee van hun met e mail adres.

hebben toen een mail gestuurd naar nintendo ds nederland. kregen mail terug dat we hem moesten opsturen met een aantekening van het probleem en 2 weken later werd ie weer terug gestuurd gerepareerd en al en kosten ons helemaal nix .

dus gewoon even een mail sturen of bellen naar nintendo nederland

• Jomoropa

Van de Nintendo site. Kijken onder klantenservice

Tijdens het spelen loopt het spel vast

Zorg dat de oplaadbare batterij van de Nintendo DS Lite is opgeladen. Als dat het geval is, is het aan/uit-lampje groen verlicht. Als het aan/uit-lampje niet groen verlicht is, moet je het systeem aansluiten op een stopcontact met de voeding van het systeem om de batterij op te laden.

Controleer, indien mogelijk, of het spel naar behoren functioneert als het op een ander Nintendo DS-systeem wordt gespeeld.

Als het probleem zich slechts bij één spel voordoet en dit spel werkt ook niet op andere Nintendo DS-systemen, moet dit spel naar ons worden opgestuurd, zodat wij het kunnen repareren of vervangen.

Als het probleem zich bij alle spellen voordoet, moet de Nintendo DS Lite naar ons worden opgestuurd, zodat wij deze kunnen repareren of vervangen.

Als het probleem zich slechts bij één spel en alleen op jouw Nintendo DS Lite voordoet, moeten de Nintendo DS Lite en het spel naar ons worden opgestuurd, zodat wij ze kunnen repareren of vervangen.

Als het spel naar behoren functioneert op een ander Nintendo DS-systeem, moeten de Nintendo DS Lite en het spel naar ons worden opgestuurd, zodat wij ze kunnen repareren of vervangen.

Let op:

Alleen spellen die van Nintendo zelf afkomstig zijn, kunnen door ons worden gerepareerd of vervangen!

Je kunt erachter komen welke spellen door Nintendo zelf ontwikkeld zijn, door op de desbetreffende spelpagina te kijken. Ga naar Spellen om alle spellen te bekijken. Stuur het spel altijd op in zijn originele hoes!

De precieze reparatiekosten kun je in de betreffende prijslijst vinden. Daar wordt ook uitgelegd wat je precies moet doen als je iets wilt laten repareren.

• Jowiri

Bedankt voor de tips, ik heb ze doorgestuurd naar mijn vriendin!