Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Fiets voor Riekus

• Jowiri

De fiets van mijn jongste is vannacht gestolen uit de voortuin.

Wie heeft er nog eentje van 20/24 inch? Er staat er 1 op flessepost waar ik interesse in heb, maar die mensen krijg ik helaas niet te pakken.

Roept u maar ;)

Jowiri

• claudia

Heb hier wel een fiets staan, weet niet of die te groot is. Zie wel iets op fietsband staan maar of dat nu maat is….Weet wel dat lengte van kleinste kind 1.58 was die erop heeft gefiets. Fiets staat op paginamarkt op blad 3 ofzo

• Jowiri

Ik heb hem gezien, tis te groot, maar wel bedankt voor je reactie.

Ben daarna even naar Verdoes geweest, en die had voor een schappelijk bedrag nog een fiets voor hem. Kind weer blij, en nu maar op slot en/of achter zetten dus!

• Anne

Kijk had ik het toch goed gezien…leuke rode fiets ;-))

• Jowiri

Potdikkie Anna, hoe weet jij dat nou weer :P Ik heb hem al áchter staan dit keer!

Maar tis idd. een enorm leuk ding. Een “my first granny”. Een mini opoe fietsje, hahaha, voor mijn minimannetje :D

• Anne

Heeeeeeeeel toevallig stond ik bij de ( achter) deur toen je naar buiten kwam met een mooie rode fiets !

• Jowiri

Potverdikkeme dus je bent een buurvrouw, maar ik weet niet welke….en ik kan je niet mailen voor het antwoord :P

Met mooi weer gaan we oefenen, want hij is nog een tikkeltje te groot. En hij vind het nog een beetje eng, want het is een heel ander model, een “my first granny” :D

• Juut

:D zo zie je maar Jowiri, denk je dat je incognito op het PB zit…;)

• Anne

En eh ben niet de buurvrouw hoor ;-)