Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dierenarts

• Moni

Wie weet een goeie dierenarts in het dorp, liefst 1 die veel kennis heeft van bullen! Alvast dank voor de reactie!

• Jowiri

Haai Moni,

Wij hebben Salet, én we hebben een Miniature Bullterrier. Hiervoor een standaard Bull die bijna 13 is geworden. Al die tijd zijn wij bij Salet gebleven.

Behalve tijd en aandacht voor je huisdier, heeft hij ook tijd en aandacht voor de baas. Vooral ook als de situatie minder leuk is.

Toen onze Hera zo ziek en oud was dat ze moest worden ingeslapen, is hij bij ons thuis gekomen, waar hij haar eerst in slaap bracht, zodat het zo makkelijk mogelijk ging.

Kijk, of hij ook letterlijk verstand van Bullen heeft weet ik niet, maar ik zou hem niet kwijt willen als dierenarts. Ook al hebben we hier in DH zelf genoeg dierenartsen, wij gaan tóch naar Julianadorp!

Let wel, er zijn altijd net zoveel tegenstanders als voorstanders ;)

• anita34

duursema zou ook kunnen je zou hem kunnen bellen of hij verstand er van heeft dat weet ik niet

als 2e optie misschien?

succes

• Jowiri

Duursema zou überhaupt mijn laatste optie zijn :(

• Anne

Bullen…daar had ik dus nog nooit van gehoord ;-)

Maar ben het met Jowiri eens . Wij hebben ook goede ervaringen met Salet.

Een dier- en mensvriendelijke arts, die niet alleen maar aan zijn kassa denkt.

Wij nemen ook de moeite om naar Julianadorp te rijden.

• anita34

duursema is neit zo duur neem van essen maar eens die is pas duur in bepaalde dingen

maar smaken verschillen

• Jowiri

Gaat niet om het geld, maar om de kwaliteit van de zorg volgens mij.

• Moni

Super, bedankt voor de reacties, ik ga contact opnemen met Salet. Thanx

• Juut

Ik heb al jaaaaaaaren Duursema, en ik heb geen klachten.

• anita34

sinds ik van dat vreselijke schutter van eht jaar bij duursema zit ben ik niet meer weg te slaan figuurlijk dan elke arts in welke vorm dan ook heeft zijn / haar kwaliteit