Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wethouders ook weg??

• LT

Naar aanleiding van de raadsvergadering 19 jan jl. zijn wij van mening dat het COLLEGE niet capabel is om Den Helder te besturen.

Daar waar Hulman het boetekleed aantrok, wasten de wethouders hun handen in onschuld, en schoven alle schuld naar de Burgemeester af.

Dit vinden wij onacceptabel.

Hiervoor hebben wij de volgende petitie opgezet.

Wij de inwoners van Den Helder, zijn het niet eens met de gang van zaken welke op dit moment huist. Wij zien graag de wethouders vertrekken. Wij denken namelijk niet dat de wethouders genoeg in hun mars hebben om Den Helder te besturen.

http://vanuitdenhelder.nl/modules/xpetitions/index.php?id=1

• chat

Weer een nieuwe naam…

vangalenbuurt.nl gestopt met actie stoppen? Of komt er voor iedere petitie een andere naam?

• Samedi

Zo weer terug van weggeweest

volgens mij chat als je de kranten had gevolgt had je kunnen lezen dat deze akties een breder draagvlak hebben dan alleen de v Galenbuurt en dat ze daarom een nieuwe site hebben om van daar uit aktie te voeren omdat het heel den helder aangaat en niet alleen een wijk

Baron Samedi groet u

heeft iemand mij nog gemist?

• da.

Ik wel hoor ! Ha ha, Samedi vul in. Het glazen huis, van 3 FM. de vraag is: komt het glazen huis, in Den Helder. Je kunt er op stemmen ! Die iedereen, stemmen !

http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/287632#top-reaction

• Dreamer

Ja waar zat je al die tijd, Amstaff?

• Samedi

Dreamer vraag je dat nu aan mij of aan amstaf ?

Baron Samedi groet u

• da.

geen idee, ik ben het niet. Het is een am. bull en een fr. bull. Goed beest. Stem je nog ?

• da.

Goede vraag !.

• Dreamer

Nee aan Bachus

• da.

De naam zegt het al ! Delerium, groeten !.