Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opvang junks is allang van de baan

• suikeroompie

jeetje die junks (wat geen eens junkies zijn )is toch allang van de baan , ze lopen wel jullie buurt schoon te maken heh vanochtend zag ik ze, door weer en wind, dat zijn geen junkies maar ex verslaafden die niks te doen hebben , gewone mensen die willen werkrn , door weer en wind zetten zij zich in , een beetje respect voor die mensen mag ook wel hoor, hoe ik weet dat het geen junkies zijn ????omdat ik zelf met ze meeloop, het zijn mensen als u en ik ze zitten toch ook allang in de spuistraat ??dus waarom staat al deze onzin er nu nog op ????????? suikeroompie,,,, zij tonen respect doe jullie dat ook aub, wees blij dat ze de stad schoonhouden , peace,

• Juut

? heb ik iets gemist, Suikeroompie ?

• anita34

volgens mij mis ik ook iets juut

• tientje

dat kan ook niet anders dan met zo een nickname ;)

• Juut

bedoel je mijn nickname Tientje??? :S

da's mn naam hoor ;)

• tientje

hhhaha nee hoor, ik bedoel suikeroompje

• suikeroompie

ja ik ben suikeroompje , en vind het raar dat dat item nu nog op de site staan , ik woon zelf ook in de botha straat, ik heb ze gezien , ik vraag u alleen om wat respect voor die mensen , ik ben hun werk meester en er gebeurd helemaal niets raars, ze werkrn elke dag en weer en wind, het zijn mensen die een drug s achtergrond hebben , en gewoon willen werkrn , dat soort mensen krijgen nooit een gewone baan , dank u rinus tientje schreef:

>

> hhhaha nee hoor, ik bedoel suikeroompje

• suikeroompie

suikeroompje ja weet je wel dat in de van galen strat een brandstichter woont??die is pas gevaarlijk dan die EX VERSLAAFDEN

• tientje

raar?

jij begint er weer over

jij rakelt alles op

• anita34

over welk bericht gaat het dan ???