Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opvang junks is allang van de baan

• da.

Suikerzieltje, waar slaat dat op ? Mensen veranderen, ook junks, de maatschappij veranderd, En ex junkie heeft een structeel bestaan nodig, mischien gaat het dan weer fout. Hulde voor de mensen, die wel hun stem laten horen. Ik merk een beetje een verleden, niet verwerkt. Ga niet met modder gooien, want anders horen de oude koeien je. Goed dat er mensen die elkaar helpen, waar dan ook. Een ex zeeman kan niet zo maar een pand huren, en een vangplek creeren. Maar het had anders gekund, is wel waar.

• da.

En ga weer slapen, Dirk ! Of ga praten, als het erg zeer.

• da.

Nou, als je werkmeester bent, doe dan iets aan je sociale leven. Ze hebben ook geluk nodig, en een structeel leven. Tuurlijk kunnen ze ook wennen met een normale baan, helaas hebben de meeste mensen geen opleiding. Achterstand, en de rest. Dus ja ? Verder zou je wel wat typ lessen kunnen gebruiken. Het slaat nergens op, OUD, heel OUD.

• Dreamer

Ik hoor net dat de mandarijnen bij albert heyn in de aanbieding zijn.

• da.

Dat is een goede, maar ik woon 20 kilometer verder. Maar,……….. eet ze !

• tientje

ik snap er allemaal niks meer van

denk maar dat ik de manarijnen ga halen

• anita34

tientje wil je voor mij ook een paar mee nemen dan ik snap er geen jota meer van

• tientje

ok doe ik ;)

• anita34

ik kom ze wel halen

maar ondertussen snap ik nog steeds geen bal van dit onderwerp

• wilma 1

Volgens mij heeft suikeroompje een vertragen op zn pc zitten ! hahahahaha