Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

klimmuur

• marianne

Ik probeer contact te krijgen met mensen van de klimmuur hier in Den Helder

Heb hem 1 x aan de telefoon gehad 14 dagen geleden. Hij zal mij terug bellen. Niet gedaan. Nu voicemail ingesproken. Geen reactie . Helaas miss kan iemand mij hier helpen naar een ander telefoonnummer?

Of moet ik uitwijken naar een andere plaats

Gr marianne

• Jowiri

Wellicht ter overvloede, maar hier is de website.

http://www.klimmuurdenhelder.nl/

• marianne

ja handig he. vond ik ook al. wist ik al . vraag hier nooit wat en als ik wat vraag is dat een reden, die telefoonnummer heb ik gebeld en ik zou teruggebeld worden. Is dus niet gebeurd.

Daarom wellicht vraag ik hier of er iemand daar eventueel werkt of wellicht een ander nummer weet van diegene die daar wellicht les geeft ofzo.

• Jowiri

Okee, goede bedoelingen worden dus niet op prijs gesteld, maar meteen afgekat.

Prima, succes. Als je zo ook aan de telefoon was begrijp ik dat ze je niet terugbellen.

Gelukkig heb ik wél goede ervaringen met de mensen van de klimmuur.

• marianne

Nou kat niet af hoor. Maar ben regelmatige priklezen en weet hoe mensen klunnen reageren dus ik heb eerst alles gedaan en bekeken voor ik deze vraag stelde.

fijn weekend

• Juut

Ja Marianne, we weten wie je bent hoor ;) ………

Maar het kwam idd wel heel kattig over … Misschien de verkeerde woordkeuze ..

• marianne

ach ja , was ff vergeten dat we ook hier op moeten letten. Sorry Jowiri. Zal het nooit meer doen

Marianne

• moussy

Je kan er toch ook gewoon naar toe gaan?