Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

T-shirts sponsoren

• P

We zijn druk bezig met het organiseren van een groot evenement. Hiervoor zijn veel vrijwilligers nodig. Deze willen we graag herkenbaar laten zijn door in een rood shirt te lopen met op de achterkant de tekst “CREW” in het zwart, en op de voorkant een klein logo-tje.

Heeft iemand een idee wie dit voor ons zou willen sponsoren. Wij organiseren het evenement om geld op te halen voor een goed doel. Uiteraard wordt de sponsorreclame gezet op alle posters en op de website van het evenement.

Misschien wilt u dit zelf wel sponsoren. Graag hoor ik van u.

• Dispar Vulgo

Nou laat eens weten: Wie,Wat, Waar, Wanneer en welk doel hebben jullie in gedachtw

• P

Als u mij uw emailadres geeft dan krijgt u hierover meer informatie.

Dispar Vulgo schreef:

>

> Nou laat eens weten: Wie,Wat, Waar, Wanneer en welk doel

> hebben jullie in gedachtw

• P

Ik ben niet op zoek naar een sinterklaas maar sponsors voor een t-shirt. Sorry!!!

• tientje

vreemd antwoord

• Dispar Vulgo

Heb hier ook grote vraagtekens bij.

Ik vraag: Wie,Wat, Waar, Wanneer en welk doel

hebben jullie in gedachte.

Maar als antwoord geeft P ??? dat hij geen Sinterklaas zoekt.

Ik dacht dat hij een sponsor voor T-shirts zocht.

• geen naam

Hallo Dispar Vulgo,

Wat voor een bedrijf of instelling bent u, misschien dat wij iets voor elkaar kunnen gaan betekenen als u geintresseerd bent

ik hoor het wel

• Dreamer

Is dit misschien wat, meneer P?

• tientje

het begint al vager te worden nu weer geen naam

• Dispar Vulgo

Nou ik ben er klaar mee.

Heb niet het idee dat P en geen naam serieuze plannen hebben voor een evenement. Mocht het toch zo zijn weten ze me vast wel te vinden.

Gr Marcel