Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

portemonee verloren?

• @nn@

Ma.27 jan gevonden op t bankje bij bushalte dorperweerth een zwarte portemonee.

• anita34

hoi pingle wat voor portomonee is het en zat er een id kaart bij op me werk is iemand zijn portomonee kwijt geraakt

hij is een dames portomonee

bedankt anita

je mag ook mailen als je dat prettiger vind anita29oost@hotmail.com

• @nn@

nee er zat geen id in en geen dames portemonee

• anita34

ok dank je wel pigle ik dacht ik vraag het ffies

thnks hoop dat de eigenaar hem gauw terug heeft

anders eventueel naar de politie brengen

succes

• Co

Anita, het is een goede eigenschap dat je zo goed bent van vertrouwen hoor, maar neem van mij aan dat je de portemonee beter in eigen beheer kan houden.

Je kan het wel aangeven bij de politie, maar geef de knip daar nooit af, want na een tijdje raakt ie “opeens zomaar kwijt” op het buro.

• anita34

ja dat is zo co heb je gelijk in

• @nn@

Ik hang wel een briefje bij de bushalte misschien dat degene t leest.

• anita34

ok is goed

succes hoop dat degene het inderdaad leest

je zou op flessen post ook kunenn kijken maar misschien heb je dat ookal lang gedaan

• tisallemaalwat

ik zou het wel melden op het politiebureau ,dat je hem hebt,wie weet,weet degene niet eens ,dat hij of zij ,hem bij de bus verloren is ,en leest hij of zij ook nooit het prikbord ,dus het eerste wat je doet is de politie bellen of er een portemonee is gevonden ,als je je knip kwijt bent,

• Jowiri

Och joh, ik had een fiets gevonden, politie gebeld, die wilde de aangifte niet opnemen omdat er geen registratie nummer op de fiets te vinden was. Breng hem maar langs vertelden ze. Ja doeiiiiii!

Ik heb de fiets vermeld op FP en MP. Daar heb ik nu meer vertrouwen in dan in de politie.