Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Internet van Ziggo

• Lotus

Meer mensen problemen vandaag met Ziggo internet dat het trager is dan normaal???

• Juut

Ziggo is altijd traag

zeker als je een filmpje wil bekijken:S of youtube

• Lotus

Ja dat is waar Juut, maar vind het vandaag wel heel erg traag!!!

• Jowiri

Nope, geen problemen met Ziggo (vandaag).

• anita34

ik wel maar ja

• Peter

Ziggo heb ik al een tijdje vaarwel gezegd.

Traag en duur.

Ik zit nu bij Telfort, abonnement van € 29,95 incl. gratis bellen nationaal.

Ook daar wel eens een probleempje met telefoon, maar ja we willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Problemen met telefonie via internet (voip) zal altijd kwetsbaarder zijn voor storingen, en aangezien bijna alle aanbieders dit via internet aanbieden. Waar is de tijd gebleven dat je via de KPN telefoonlijn nog zorgeloos kon bellen, zonder storingen? Maar ja, tijden veranderen.anita34 schreef:

• tisallemaalwat

nooit geen last ,vandaag ook niet

• carina

ja internet lag er gisteren soms heel eventjes af en de tv had ook “kentter”storing en sommige zendes lagen eraf.

wat ik erger vind is dat ze na een verhuizing nu in januari bijne ineens 4 maanden tegelijk afschrijven + verhuiskosten… rib uit mijn lijf.. ( nooit gemerkt dat maand 1 en 2 niet waren afgeschreven, oke stom dus maand 1 en 2 en 3 tegelijk met verhuiskosten en een week later maand 4 februrit dus… ruim 300 euro .. beetje een domper

• anita34

dat is echt kl*te carina

• tisallemaalwat

raar weer dat ze het niet hebben afgeschreven die andere maanden,ik krijg altijd een mail met de nieuwe rekenig is weer online,ook niet gehad?nou succes meid,groetjessssss