Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huis

• Bea

zijn er buiten woningstichting om ook andere ontroerendgoed bedrijven die huizen verhuren in den helder?,welke?

• lydia

Ja, Woningbouwvereniging Nieuwediep.

Werkt veel eerlijker. Je gaat op een wachtlijst, en iedereen komt aan de beurt. Niet zo oneerlijk als dat puntensysteem van de woningstichting; als je hier niet geboren bent, of geen 50+ wordt het erg moeilijk om een eengezinswoning te krijgen in een normale buurt.

Oude bessies van 75, die hier zijn geboren hebben eerder een eengezinswoning dan een jong gezin met een paar kinderen. Belachelijk!

1 Nadeel aan Nieuwediep; ze hebben weinig eengezinswoningen! Wel mooie appartementen op mooie plekken.

• Juut

Ja op Texel of J'dorp…………meer aanbod hebben ze op dit moment niet :(

• chris

mijn huis staat in julianadorp dus die kan je ook huren als je intresse hebt

• Bea

Dat klopt alleen maar J`dorp/Texel,ik zoek een huur woning in Den Helder niet in J`dorp/Texel ,voor een redelijke prijs…iemand tips?of weet iets?Juut schreef:

>

> Ja op Texel of J'dorp…………meer aanbod hebben ze op dit

> moment niet :(

• Nathalie

Hoi,

Ik heb begrepen dat je via makelaars ook wel eens wat kunt huren. Het aanbod staat op hun websites.

Succes!

NathalieBea schreef:

>

> zijn er buiten woningstichting om ook andere ontroerendgoed

> bedrijven die huizen verhuren in den helder?,welke?

• joop

er staan 871 woningen te koop in den-helder over een half jaar is 40 % te huur effe wachten dus…

• Juut

heej Klepzeiker, ook uit je winterslaap ontwaakt?

• joop

juut de truut is er ook weer en hoe was jou winterslaap in de grijse bak

• Juut

truut bedoelt als trut,schrijf je met 1 u en het is grijZe bak ….

ik heb geen winterslaap gehouden …