Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Saai

• Bla

Wat een saaie bedoening is het hier geworden!!!Je kan wel zien dat den helder leegloopt.

Of zijn jullie nog bezig met je winterslaap?Gezien het weer had ik het ook beter kunnen doen.

Wie het laatst lacht, sterft tenminste vrolijk.ik blijf lachen lol, ik lach me rot.

• anita34

ik werk en doe me huishouding en als ik zin heb kom ik hier kijken

• tientje

bla bla bla

• Jowiri

Bla, het is hier doodsaai geworden sinds het prikbord vorig jaar een tijdje dicht was.

Ik mis mensen als AmStaff (maar dat heeft een reden) en ook Cootje kon nog wel eens lekker uit de hoek komen.

Maar tegenwoordig moet je op je woorden letten, want o wee als je uit de pas loopt, dan word je genadeloos afgestraft. Blegh!

“Wie over zich heen laat lopen, is een stoeptegel”. Met dank aan Loesje.

• ¥ Lotje ­­¥

ik zie Sjimmie nooit meer

• Samedi

Inderdaad ik ook niet, waar hangt tie uit, zal die met Sjors op stap zijn ?

Baron Samedi groet u

• pippi

Ik heb wel een idee waar dat door komt……

Als je iets serieus neerzet krijg je geen reactie, of zinloze reacties waar elke weldenkend mens zelf ook al opgekomen was, zeg je dat je iets te koop hebt wordt je naar flessenpost verwezen, zet je leuke onzin neer dan krijg je commentaar uit alle hoeken en als je een grapje maakt zijn er altijd een paar die behoorlijk op hun p*k getrapt zijn.

Voor mij zijn dat de punten waarom ik niet zovaak meer op het prikbord zit.

Waar zijn toch die leuke tijden gebleven dat we dagen/weken door konden gaan over ufo's zonder ook maar dat iemand dat afkraakte……. (zucht)

Of dat we elkaar op de hoogte hielden van leuke uitjes in Den Helder…

Kortom waar is de humor gebleven en waarom kan er nooit (normaal) gereageerd worden als iemand een serieuze vraag stelt?????

Groetjes pip (die niet meer zo vaak prikt omdat het “prikt” bij vele prikkers)

• zuurseltje

ach gut,mag er niet meer afgekraakt worden?als dat een beetje normaal gebeurd is dat ook humor.

volgens mij ben jij op je prik getrapt.

• zomerkriebeltjes

dat waren nog eens tijden…. de beginsels van t prikbord…elke dag weer leuk om wat te prikken, en vaak de zelfde “gezellige” prikkers..nu met ieder wissewasje een hoop gezeur en gezuur…jammer hoor…..

• ¥ Lotje ­­¥

lol, maar ik meende het wel . :)