Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Saai

• anita34

ik vind lotje dr moppen wel leuk

• ¥ Lotje ­­¥

nou voor jou nog een dan

Ik ging een week geleden een avondje drinken met mijn maten. Ik had mijn vrouw beloofd om 12 uur 's nachts thuis te zijn.

In de bar dronk ik er flink op los, en besloot om half drie om eens op huis af te gaan. Toen ik thuiskwam, erg dronken, begon opeens de koekoeksklok 3 keer te koekoe-en. Omdat ik dacht dat mijn vrouw misschien wakker was geworden, besloot ik de koekoeksklok 9 keer na te doen, zodat het zou lijken alsof het 12 uur was. Erg slim van mezelf, en ik deed het en ging zonder ruzie in het bed liggen.

De volgende ochtend vroeg mijn vrouw hoelaat ik thuis was gekomen. “Twaalf uur” zei ik zelfverzekerd. Mijn vrouw ging er niet verder op in, maar zei tijdens het ontbijt:

“Ik denk dat we eens een nieuwe koekoeksklok moeten kopen, gisteravond koekoe-de ‘t eerst 3 keer, zei ’oh shit', koekoe-de 4 keer, schraapte zijn keel, koekoede nog 5 keer en liet een scheet!”

• zuurseltje

misschien is het optie om zelf een prikbord op te starten.

kun je zonder gezuur je eigen zeurclubje in stand houden.

• anita34

geweldig hahahahahaaaa ja leuk meid super

• zomerkriebeltjes

och jee voelt u zich 'aangesproken" :D:D

• zomerkriebeltjes

maar 'úh zuurseltje…wij zijn met dit prikbord gestart hor ;-)

• zuurseltje

oh ja joh?dan geef je toch gewoon iedereen ,die jou niet aan staat een ban.

heb je meteen je gezellige clubje weer terug.

• zomerkriebeltjes

ja werkt t zo? nee toch….;-)

• Jowiri

Zuursel, hou eens op met je toneelstukje, en doe eens normaal.