Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mopje..

• Rick

Gisteravond zat ik de kroeg…Het werd tijd om naar huis te gaan, en ik stapte van mijn kruk.

Maar mijn god, ik storte terstond ter aarde,en ik bestelde gelijk een grote kop koffie om te ontnuchteren…

Dit herhaalde zich 5 X , en ik besloot dan maar kruipend naar huis te gaan…

Ik wist met moeite de sleutel in het slot te krijgen, en deed de voodeur heel zachtjes open, en kroop stilletjes naar boven, kleedde mij uit en klom in bed, naast mijn vrouw die nog steeds sliep. Ik dacht, die heeft gelukkig niet gemerkt hoe laat het is en hoe dronken ik wel niet moet zijn om kruipend naar huis te gaan..

De volgende ochtend stonds zij tierend aan mijn bed, en riep dat ik weer eens dronken was geweest…ik vroeg aan haar hoe zij dit wist..

Nou, zo zei zij, je rolstoel staat nog in de kroeg!!!

LOL….

• anita34

hahahhahahahahahahahaa

hij is leuk

• luana

hahahahahaaahhaaa

• Lotus

:D:D:D

• ¥ Lotje ­­¥

:D

Zit een man aan de bar met een pilsje, komt opeens een grote gespierde gast binnen en drinkt t pilsje van de de man op.

Begint de man te huilen… Zegt die brede gast kom op, tis maar n pilsje…

Zegt de man, ik kwam vanochtend op mn werk, werd ik ontslagen.. Ik naar huis, mn vrouw weg, meubels alles weg… Ik naar de bank, al mn geld weg…

Ik dacht, ik pleeg zelfmoord…

Ik naar de treinovergang, wachten, heeft de trein vertraging…. Ik naar huis, dacht hang mezelf op, knapt het touw…

Dan maar naar de kroeg, bestel ik me een pilsje, gooi t vol met vergif en drink jij t op…!!!

• Rick

LOL…

Er is een circus in de stad…een grote optocht van circus artiesten trekt door de stad, acrobaten, clowns, etc, etc…

Ik zit ondertussen aan de bar als plotseling de deur opengaat, iemand binnen komt, die springt op, maarkt een driedubbele salto en een halve schroef en komt perfect op een barkruk neer en besteld een pilsje.

Goh, vraag ik, u bent acrobaat bij het circus? Nee hoor, zegt de betreffende man, ik brak bijna mijn nek over dat verdomde los liggende deur matje…

• anita34

hahahahhahaha coool

• ¥ Lotje ­­¥

lol

Jan en Piet zitten samen in een café.

Jan roept: een rondje van IKKE!

Zegt Piet: Nee, dat moet zijn, een rondje van mij!

Antwoordt Jan: Ook goed!

• Rick

Goeie…

Zit iel en klein mannetje rustig bar de bar als hij plotseling een grote dreun tegen zijn hoofd voelt en het zwart voor de ogen wordt…

Als hij bijkomt en vraagt wat er gebeurd is, zegt een stoere vent: dat was een karate trap, dat komt uit Japan… en jij kleine vent, wat wou jij nou doen dan he, hahahaha!

Het mannetje lijkt af te druipen onder hoongelach van de stoere vent en zijn maten…

Maar dan.. Even later voelt de stoere vent een zware klap tegen zijn hoofd en het wordt zwart voor de ogen…

Als hij bij komt vraagt hij bedust..wat in hemelsnaam was dat…?

Zegt het iele en kleine mannetje die gebogen over de man staat: dat was een krik van een Toyota, en die komt ook uit Japan…

• ¥ Lotje ­­¥

hahaha. das een goeie