Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nu ook verzet tegen wethouders Den Helder

• Dreamer

Nu ook verzet tegen wethouders Den Helder

Een groeiend aantal inwoners van Den Helder vindt dat behalve burgemeester Stefan Hulman ook de zittende wethouders hun biezen moeten pakken.

Zat van gekonkel

Dat stelt Patrick Seegers van de website www.vanuitdenhelder.nl . Maandagochtend hadden ruim 1320 Heldenaren op dat burgerforum een petitie ondertekend waarin staat dat ook de wethouders naar huis moeten. ‘De mensen hier zijn het bestuurlijke gekonkel zat’, zegt hij.

Woonlastenaffaire

De aanwakkerende kritiek heeft volgens hem te maken met de manier waarop de wethouders zijn opgetreden in de woonlastenaffaire rond Hulman. Zij kenden hem een tegemoetkoming van 3200 euro per maand toe in zijn dubbele woonlasten. Later trokken ze die weer in, toen was gebleken dat hij geen volledige openheid van zaken had gegeven rond zijn inkomsten.

Tienduizend handtekeningen

Seegers wil de petitie indienen op het stadhuis zodra er tienduizend handtekeningen onder staan. De gemeente telt bijna 58.000 inwoners.

Nu ook nog even R Out, korpschef van de politie Noord Holland, want die deugd ook van geen kant!

• Dreamer

http://content.vkmag.com/gallery/hulman_declaraties/HulmanDeclaraties.pdf .

• Dreamer

aanklikbaar: http://content.vkmag.com/gallery/hulman_declaraties/HulmanDeclaraties.pdf

• Tiepie

Wowww…. die is/was burgemeester op basis van ‘All-Inclusive’. Nou ja, alles is netjes afgetekend en goedgekeurd! Lijkt me duidelijk dat er heel wat mensen achter hun oor mogen krabben!!

• chat

Tja, en één keer raden wie de rekening van de burgemeester en straks van de wethouders betalen moeten, precies de inwoners van Den Helder!!!!!

Dan heb ik het nog niet over alle andere bouwplannen in het centrum, met als “kroonjuweel” het nieuwe stadhuis wat op dit moment word geschat op zo'n 41 miljoen euro's

Het beetje werkgelegenheid wat wij nog in de stad hebben moeten wij koesteren!! Het huidige bestuur jaagt niet alleen de bewoners weg, maar ook ieder zelf respecterend bedrijf krap zich wel twee keer achter de oren om zich in Den Helder te vestigen.

Is het niet beter, gezien de grootheidswaanzin van de bestuurders van Den Helder, om Den Helder onder curatele van het ministerie te laten vallen?

Er is nog en tweede optie: de naam Den Helder veranderen in Den Efteling want in sprookjes zullen kinderen altijd blijven geloven!!!

• Rick

Zolang B&W in het sprookje van Den Helder = Wereldstad blijven geloven, zullen ze tot in lengte van dagen geld blijven pompen in deze bodemloze put…

Kijk, Hulman zag al gauw dat als hij ze maar naar de mond zou praten, hij alles gedaan kon krijgen..

Maar elke realist zal moeten bekennen dat, alhoewel het fijn wonen is in Den Helder, het nooit een bruisende metropool zal worden..Alleen al om het feit dat er dan eerst iets aan de infrastructuur gedaan zal moeten worden… Ik noem de N9…

Je gaat toch niet met je kinderen een dagje uit plannen als je uit , ik noem maar wat, Maastricht komt en dan zegt, kom we gaan lekker naar Den Helder, de oude rijkswerf bezoeken!!! Kun je tot Alkmaar wel over de snelweg, maar dan, die veredelde boerenweg…en dan maar hopen dat het geen hoogseizoen is, met de texelgangers en/of de vlootdagen er als toetje bij…Sta je bij schoorldam al in de file…Om vervolgens niks bijzonders aan te treffen…

Dus het is nu maar te hopen dat we een Burgevader zullen treffen die de ogen zal openen en al die onzinnige en onrealistische inversteringen indamt…

• anita34

ik denk dat ze allemaal weg moeten inclusief de burgermeers

• Dreamer

Ik denk het ook hoor, Anita!

En Rob Out moet er ook uit, van de politie Den Helder.

• JJ. de Bom

Bespeur ik hier enige persoonlijke frustratie???

He dromer, ben jij dat “plaatselijke sufferdje” ? jij ook een beetje roem hahahaha

zie hier voor de link: http://www.vkmag.com/magazine/stefan_hulman_is_koning_declaratie/

• Jowiri

Ik denk dat ik ondertussen ook weet wie Dreamer is ;)