Zaterdagmiddag, kwart over één, winkelcentrum De Schooten, bij de Aldi. Blond haar met een donkere gloed er onder. Een lichte jas. Je zoontje in je winkelwagentje geparkeerd. Ritsen bij de kassa en een kapot winkelwagentje… WIE BEN JE???
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEr is niets mis met mijn wagentje. Ik wilde je alleen duidelijk maken, dat de dame die jou zoekt, wellicht gewoon gelukkig getrouwd is. Ik vind het dus een beetje vreemd dat je er dan “achteraan” gaat zeg maar. Je gaat niet achter een getrouwde vrouw aan, die bovendien kind(eren) heeft.
Maar (en dat weet ik niet) misschien heeft ze je wel duidelijk gemaakt dat ze beschikbaar is.
Ik bedoel het niet lelijk, maar jij krijgt verknipte reacties, omdat je vraag ook redelijk vreemd is.
sorry hoor. maar als je iemand tegen komt mag je die toch wel leuk vinden? en als blijkt dat ze getrouwd is dan houdt het toch gewoon op? maar dan zal ik dat wel even moeten weten natuurlijk. en hoe kom je daar achter als je er niet naar mag vragen? en je kan er alleen maar naar vragen als je weet wie het is. dus zo gek is de vraag toch niet? ik rfoep toch geen vreemde of gore dingen?
Hoi Moi,
Ben al een tijdje niet op dit zogenaamde “forum” geweest. Met verbazing lees ik vaak de onderwerpen en reacties maar voel nu toch enige aandrang om even te reageren.
Ik snap heel goed dat als je iemand tegenkomt die je leuk vindt er contact mee wilt hebben. Met jouw oproep is er in mijn ogen danook niets mis.
Ware het niet dat het Helderse “prikbord” zich voor dergelijke zaken niet leent. Je merkt zelf al dat mensen die er absoluut niets mee te maken hebben zich genoodzaakt voelen te reageren, vooroordelen en in hun ogen wijze opmerkingen plaatsen. Echter, vaak belanden onderwerpen in oeverloos gelul en resulteren in werkelijk niets concreets. Ik vrees zo ook in jouw geval.
Ik hoop dat je haar vind en dat jullie samen nog lang en gelukkig leven!
Groet,
Mark
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?