Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

poppenhuis

• @nn@

ik ben een poppenhuis aan het maken . nu ben ik op zoek naar sleutelhangers met huishoudelijke artikelen (onder andere flesjes en reclame materiaal )

ook ben ik op zoek naar restjes mozaiek steentjes voor een vloertje te maken in het poppenhuis .Wie heeft nog iets van dit liggen en gebruikt het niet meer

• claudia

Als je handig genoeg ben om een poppenhuis te maken, waarom maak je dan niet uit klei huishoudelijke artikelen. Heb ik vroeger ook gedaan.

• Jowiri

Wellicht marktplaats bij Playmobiel. Ik hád er veel van (potjes, pannetjes e.d.), dus je kan ff kijken. En als ik eens wat tegenkom…..

• @nn@

daar ga ik eens kijken .op marktplaats..Ik kan echt een heleboel zelf maken .Maar flesjes van kunst glas gaat niet zo makkelijk

• Jowiri

Kijk ook eens bij Rataplan. daar staat op de toonbank vaak een mand met sleutelhangers met “dingetjes”!

• anita34

hoi anna ik wil ook wel voor je kijken ik woon zo ong bij rataplan:D

mag er graag ff snuffelen

ik hoor het wel ok fijne weekend allemaal

• @nn@

lief van je dat je even kijken wil. is goed ik hoor het wel of er iets van huishoud dingetjes bij zitten .

• anita34

ok komt goed

liefs anita

• anita34

hoi anna ik kon niks vinden althans neit wat je zocht bij rataplan het is elke keer weer wat anders wat er staat

sorry

groetjes anita