Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hartekreet , advertentie staat op de marktplaats

• roos

help help help

wie ow wie komt eruit den helder en heb bij mij donderdag 5 maart poesjes opgehaald in rotterdam

donderdag 5 maart in de ochtend om 11 uur is er een vrouw bij mij geweest en die kwam uit den helder

enigste wat ik weet is dat ze twee dochters heb van 15 en 16 jaar

als er iemand is die dit leest en weet wie ik bedoel neem dat alsjeblieft zsm contact met me op

ik ben echt ten einde raad het waren twee poesjes van 10 maandjes oud de ene met grijs met wit en de naam was blikzem en de andere was wit met grijs en die hete bella en zij had ook een klein zwart stipje op de neus

het gaat mij om bella ik mis haar verschrikkelijk dat kan ik niet met worden zeggen zoveel dat is

ik zou er ook alles maar ook echt alles er voor over hebben om ze terug te kunnen krijgen

ik zou zelfs voor die mensen een andere poesje voor hun willen zoeken als ik maar bella terug kan krijgen

ik zou er ook nog voor willen betalen

ik ben echt ten einde raad en dat meen ik echt

ik heb slapeloze nachten ervan sinds bella er niet meer is

en ben er ook echt goed ziek van ik ga huilend naar bed en sta ook huilend weer op zo groot is het gemis naar bellatje

ik had ze ook nooit weg moeten doen daar heb ik ook verschrikkelijke spijt van

ik heb helaas verder geen gegevens van deze vrouw alleen dat ik weet dat ze uit den helder komt door me verdriet was ik helemaal vergeten om haar de telefoonnummer te vragen of een email adres

ik heb wel mijn email adres gegeven en ze zou ook contact met me houden hoe het met de poesjes zou gaan maar tot heden is dat niet gebeurt maar ik hoop nog elke dag dat het nog steeds gaat gebeuren

alsjeblieft alsjeblieft er moet toch iemand zijn die mij kan helpen

• danielle van doorne

ik heb even een vraagje hoe komt deze bericht hier deze bericht had ik toen de tijd op marktplaats staan en die had ik niet hier neer gezet

ik hoop dat ik nou ook reactie krijg