help help help
wie ow wie komt eruit den helder en heb bij mij donderdag 5 maart poesjes opgehaald in rotterdam
donderdag 5 maart in de ochtend om 11 uur is er een vrouw bij mij geweest en die kwam uit den helder
enigste wat ik weet is dat ze twee dochters heb van 15 en 16 jaar
als er iemand is die dit leest en weet wie ik bedoel neem dat alsjeblieft zsm contact met me op
ik ben echt ten einde raad het waren twee poesjes van 10 maandjes oud de ene met grijs met wit en de naam was blikzem en de andere was wit met grijs en die hete bella en zij had ook een klein zwart stipje op de neus
het gaat mij om bella ik mis haar verschrikkelijk dat kan ik niet met worden zeggen zoveel dat is
ik zou er ook alles maar ook echt alles er voor over hebben om ze terug te kunnen krijgen
ik zou zelfs voor die mensen een andere poesje voor hun willen zoeken als ik maar bella terug kan krijgen
ik zou er ook nog voor willen betalen
ik ben echt ten einde raad en dat meen ik echt
ik heb slapeloze nachten ervan sinds bella er niet meer is
en ben er ook echt goed ziek van ik ga huilend naar bed en sta ook huilend weer op zo groot is het gemis naar bellatje
ik had ze ook nooit weg moeten doen daar heb ik ook verschrikkelijke spijt van
ik heb helaas verder geen gegevens van deze vrouw alleen dat ik weet dat ze uit den helder komt door me verdriet was ik helemaal vergeten om haar de telefoonnummer te vragen of een email adres
ik heb wel mijn email adres gegeven en ze zou ook contact met me houden hoe het met de poesjes zou gaan maar tot heden is dat niet gebeurt maar ik hoop nog elke dag dat het nog steeds gaat gebeuren
alsjeblieft alsjeblieft er moet toch iemand zijn die mij kan helpen