hallo allemaal,
welke mensen tussen de 25 en 35 jaar die door een ziekte/aandoening in een scootmobiel zitten hebben behoefte aan een soort clubje waarmee je samen er eventjes op uit kan gaan……
ik zal hier nog even iets meer over vertellen
ikzelf ben 30 jaar en heb ME
een vriendin van mij is 27 jaar en heeft ook ME
wij hebben allebei door onze chronische ziekte een scootmobiel en het lijkt ons leuk een soort clubje op te richten met mensen tussen de 25 en 35 jaar die het ook leuk lijkt er samen 1 keer in de zoveel tijd erop uit te gaan.
dat we bijvoorbeeld ergens afspreken en lekker een route maken door bijvoorbeeld de duinen.
het hoeft absoluut geen clubje te worden waarbij je het idee krijgt dat mensen zielig zijn met een chronische ziekte…..
want mensen met een chronische ziekte kunnen ook sterk in deze maatschappij staan.
alleen wij hebben nu eenmaal beperkingen en hulpmiddelen, maar daar kun je op onze manier wel gebruik van maken en het gezellig mee hebben onder elkaar.
samen gezellig kletsen over van alles en nog wat en samen dingen delen van het dagelijkse leven.
ook hopen we hiermee mensen met elkaar in contact te brengen.
want bij sommige mensen met een beperking/aandoening of ziekte is je sociale wereld erg klein maar is dit voor sommige mensen een opstap naar nieuwe contacten.
lijkt het je wat?mail me dan en wie weet crossen we gezellig samen met zijn allen rond.
groetjesss