Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie heeft er verstand van wasdrogers?

• luna77

Wie heeft er verstand van reperatie's aan wasdrogers? Wij hebben een Miele wasdroger, oud model maar werkt perfekt, of eigenlijk werkte perfekt, sinds gisteren wordt hij niet meer warm, hij draait nog wel, maar daar is alles dan ook mee gezegd! Aangezien ik er totaal geen verstand van heb, zoek ik iemand die dat dus wel heeft, ik gok dat het aan het verwarmingselement ligt, maar het zou natuurlijk ook een beveiliging of storing in een sensor kunnen zijn, voordat ik onderdelen bestel die ik niet nodig heb, zou ik er graag (voor een zacht prijsje) naar willen laten kijken!! Wie voelt zich geroepen en heeft er verstand van??

Ik ben te bereiken op het nummer: 06-40734989

Alvast bedankt!

• joop

verwarmings element kapot die branden wel eens door na een lange tijd moet je effe bellen mohammet van de kringloop winkel in d-h 0223618340 die heeft ook 2de hands onderdelen voor je drooger

• luna77

Dank je wel Joop! Ik ga het daar proberen!

• Jenny

Heel misschien ligt het aan de voelers.

Als het een oude droger is dan zitten die aan de buitenkant van de trommel.

Je haalt de bovenkant van de droger af, zodat je de trommel ziet.

Je neemt dan een schuursponsje en haalt die voorzichtig over de lijntjes die onder de voelers zitten.

Ik heb dat ooit gehad met een oude droger, de nieuwe drogers hebben de voelers gewoon aan de binnenkant zitten.

Die worden van de wasverzachter vet en dan droogt ie ook bijna niet.

groetjes Jenny

• chat

En nieuwe machine (okee geen miele) koop je al voor minder als 200 euro, je hebt dan 2 jaar standaard garantie. Reparatie of vervangen van onderdelen is al snel duurder en de garantie is maar een paar maanden!!

• Juut

Gelukkig Chat, dat wisten we nog niet , fijn dat er op geattendeerd wordt

• chat

Tja misschien je NEE NEE stickers van je brievenbus halen? Dan had je het ook kunnen weten.

• luna77

Hallo Chat,

Ik heb geen nee/nee sticker op m'n brievenbus, maar ik geloof niet in iets achteloos weggooien terwijl het misschien gerepareerd kan worden, het is een Miele-droger, hij werkt(te) geweldig, dan geef ik liever 100,- uit om ‘n ’oude' maar goede droger te laten repareren, dan 200,- aan ‘n nieuwe minder goede, Maar ik ’proef' iets van vijandigheid/hatelijkheid in je berichtjes, zit je iets dwars?

• chat

Er zit mij niets dwars verder, maar Is je droger ondertussen weer gemaakt?

• luna77

Nee, helaas, mijn man is morgen vrij en die gaat het eerst bij Rataplan proberen, misschien dat ze daar een verwarmingselement hebben, zoals Joop aangaf. Gelukkig hebben we wel mazzel met het weer, kan ik alles tenminste buiten te drogen hangen! (Want mijn kinderen kunnen geen dag hun kleren schoonhouden.)