HALLO wie heeft de kater van mijn dochter gezien hij is sinds 25 maart weg uit de omgeving van kruiszwin 31
het is een grijze kat met wit onder zijn kin en witte achterpoten
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHeeft die een poes “blij” gemaakt en voldaan naar huis gekomen, of was die al geholpen om zo mee te helpen dat er niet weer “lieve” kittens komen? Deze kittens worden namelijk ook weer groot en schijten tuinen, zandbakken of speeltuin stiekum vol. Want ja die maauwende ettertjes “verstoppen” hun strond namelijk onder een klein laagje zand, wat precies genoeg is zodat je het zelf tijdens het onkruid verwijderen niet ziet, maar erger nog je kind het tijdens zand taartjes bakken “lekker” door zijn of haar handen krijgt!!
Chat; stel je niet zo aan.
en vogelpoep dan? Zullen we de hele natuur maar uitroeien?
Alle paarden ook maar afslachten? Je moet gewoon je zandbak goed afdekken, dan is er niets aan de hand.
Ik ben het met je eens dat de katers wel vaker door hun baasjes gecastreerd mogen worden; het asiel zit overvol en er is echt een overschot aan katten.
En de meeste hebben niet een heel fijn leven….
@anita je schreef: ik ben geen voorstander van voorplanten van dieren
A) je wil gewoon wat roepen om het roepen
B) je bent vegetariër
C) je heb een trieste kijk op dieren
(met jouw stelling is het probleem overlast stront door dieren met en paar jaar echt wel opgelost, zo ver ging ik geen eens)
D) je bedoelt eigenlijk dat je wel voorstander bent voor het voorplanten van dieren
Ik lees wel weer alle commentaar
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?