Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Prikbord sluit

• Jowiri

Zoals men hier al heeft kunnen lezen, gaat Siep (Hoekstra) op uitzending. vandaag kreeg ik een email dat er geen vervanger voor het prikbord beheer is gevonden. Dat houd in dat vanaf morgen het prikbord gesloten wordt!

Nu word er toch niet zo druk geprikt, maar het is jammer voor de vaste prikkers alhier.

Mocht iemand zich alsnog willen aanmelden, laat het even weten.

Met groet, Jowiri

• Gideon

1 April! ;-)

• Juut

Denk ik ook , 1 april-grap, want volgens mij (…? ) is Siep geen beheerder meer hier dacht ik………. ?

• Jowiri

Scroll maar naar onderen:

Copyright 1998-2009 - Startpagina bv (onderdeel van de ilse media groep) - Sponsors van dochter: - Beheerder: Siep Hoekstra

Privacy statement - Andere sites van de ilse media groep: NU.nl - Kieskeurig - Overzicht - Web-log - Ilse - Schoolbank

• Juut

Oh ….

Ik heb van een uitzending niks mee gekregen, zal idd wel een 1april-grap zijn

• anita34

siep is dacht ik nog wel beheerder

maar serieus ik weet wel van andere prikkers dat zij zich hebben aangemeld als beheerder maar daar werd nooit opgereageerd

maar is een leuke 1 april grap

ik zou geen beheerder willen zijn vind het knap dat siep het zolang volgehouden heeft

• Jowiri

1 APRILLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!

• Juut

:D

dacht ik wel ……..

• bloem99

oho ze heeft haar grapjas aan

:D

hahahahahaah

• Jowiri

Nee, mijn lolbroek :D