donderdag 5 mrt is er bij mij hier in rotterdam een vrouw geweest om me 2 poesjes op te halen ze vertelde mij dat ze uit den helder kwam en dat ze twee dochters had ze had mij ook beloofd mij op de hoogte te houden hoe het met die diertjes zouden gaan maar helaas is dat niet gebeurt verder heb ik helaas geen gegevens van deze vrouw voor ze bij mij de poesjes kwam ophalen had ze telefoonische contact met mij gelegt maar ze had haar nummer afgeschermt dus dat kan ik helaas niet meer achter halen ik was heel erg emioneel die dag dat ik alles vergat zelfs te vragen naar haar telefoonnummer of een email adres ik heb wel mijn email adres aan haar gegeven en mijn telefoonnummer had ze nog
het zijn 2 poesjes van ongeveer 10 maandjes oud de ene was grijs gestreept met wiite voetjes en een wit snuitje en haar naam was bliksem de andere was wit met een grijze vlekje op haar koppie en ook een grijze vlek op haar ruggetje en een grijze staart en had ook een zwart stipje op haar neusje en haar naam was bella
ik maak me zo verschrikkeijke zorgen zo omdat ik maar steeds niks hoor hoe het met die diertjes gaat het was me ook tenslote beloofd mij op de hoogte te houden
weet u wie ik bedoel of leest u dit zelf neem dan alsjeblieft zsm contact met mij op ik zou dolgraag willen weten hoe het met ze gaat