Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie weet waar bella en bliksem zijn gebleven

• danielle van doorne

donderdag 5 mrt is er bij mij hier in rotterdam een vrouw geweest om me 2 poesjes op te halen ze vertelde mij dat ze uit den helder kwam en dat ze twee dochters had ze had mij ook beloofd mij op de hoogte te houden hoe het met die diertjes zouden gaan maar helaas is dat niet gebeurt verder heb ik helaas geen gegevens van deze vrouw voor ze bij mij de poesjes kwam ophalen had ze telefoonische contact met mij gelegt maar ze had haar nummer afgeschermt dus dat kan ik helaas niet meer achter halen ik was heel erg emioneel die dag dat ik alles vergat zelfs te vragen naar haar telefoonnummer of een email adres ik heb wel mijn email adres aan haar gegeven en mijn telefoonnummer had ze nog

het zijn 2 poesjes van ongeveer 10 maandjes oud de ene was grijs gestreept met wiite voetjes en een wit snuitje en haar naam was bliksem de andere was wit met een grijze vlekje op haar koppie en ook een grijze vlek op haar ruggetje en een grijze staart en had ook een zwart stipje op haar neusje en haar naam was bella

ik maak me zo verschrikkeijke zorgen zo omdat ik maar steeds niks hoor hoe het met die diertjes gaat het was me ook tenslote beloofd mij op de hoogte te houden

weet u wie ik bedoel of leest u dit zelf neem dan alsjeblieft zsm contact met mij op ik zou dolgraag willen weten hoe het met ze gaat

• Juut

Volgens mij heeft dit er een paar maanden terug ook op gestaan ?

• Tiepie

Juut,

Niet een paar maanden geleden maar een paar weken, om precies te zijn op 15-3!

Ik vind het sneu voor Danielle en hoop dat ze een reactie krijgt!

• Juut

Ben bang :( dat ze er niks meer van hoort en haar katten niet meer ziet;(

Ik hoop ook dat ze wat hoort, maar ik heb er een hard hoofd in :(

• Jowiri

Wat ik vreemd vind, is dat ze kittens neemt, ze binnen no time weg doet (ze zijn pas 10 maanden), en nu wil ze ze weer terug. Het zijn verdorie geen pakken koek! Ik kan me voorstellen dat de nieuwe eigenaresse haar mond houd, want die wil ze ws. níet kwijt. Zal ook denken; eerst hebben, dan weg, dan weer hebben…..doeiii!

Dat ze ze terug wil staat in de oproep van 15-03-2009 19:17

"het gaat mij om bella ik mis haar verschrikkelijk dat kan ik niet met worden zeggen zoveel dat is

ik zou er ook alles maar ook echt alles er voor over hebben om ze terug te kunnen krijgen

ik zou zelfs voor die mensen een andere poesje voor hun willen zoeken als ik maar bella terug kan krijgen

ik zou er ook nog voor willen betalen"

http://0223.prikpagina.nl/read.php?f=156&i=73011&t=73011

Okee, keer de emmer stront maar over me heen nu ;)

• Juut

Ooooh dus zó zit het !

Ja , ik zou ook als nieuwe eigenaresse denken FY ( @!#$ you ;) ) eerst weg doen, en nu weer terug hebben?

Die nieuwe mensen hebben zich toch ook inmiddels gehecht aan die diertjes.

Ik dacht dat het om kittens uit een nest ging…………….

• Jowiri

Tiepie, Daniëlle heette toen nog “Roos”. Wie weet zijn ze wel weggehaald wegens verwaarlozing, en probeert ze op deze manier de katten terug te krijgen. Ik vind het stinken!

• roos

klopt, toen heb ik hem er op gezet, gekopieerd van de marktplaats af.

Toen wilde ze de ene kat graag terug want die miste ze zo.

• tientje

niks geen emmer stront

ik lees ook wat over een papagaai en tilburg en de julianadorper vlag, wat moet je daar mee als je in de vibuurt woont?

• Tiepie

Ja, Roos was slechts de ‘brenger’ (lees: knip en plakker) van dit nieuws.

Als je denkt dat er aan dit verhaal een luchtje zit, komt dit vast door eerdere ervaringen hier op dit prikbord ;-(. Volgens mij gaat het simpelweg om iemand die spijt heeft van een gedane actie. Daarnaast was er (ik haal dit ook maar uit de tekst…) een afspraak dat de mevrouw uit Den Helder contact zou houden over het ‘wel en wee’ van de kleintjes en dat gebeurt niet.

Misschien is Danielle wel gewoon gek op d'r kittens, zou toch kunnen? Dat er zomaar.. ergens.. nog een doodnormale dierenvriend rondloopt? En ja, dat je ze wegdoet en achteraf spijt krijgt omdat ze aan één van de kittens toch wel gehecht was geraakt … is dit niet menselijk?

Maar ja, kan best zijn dat ik het mis heb, dat het verhaal ‘stinkt’ en dat er iets heel anders achter gezocht moet worden, ik wil het dan niet eens weten!!.

Enne… niks emmer stront hoor Jowiri! Maar jammer dat er meteen weer zo negatief wordt gedacht.

Nu ben ik waarschijnlijk de kandidaat voor die emmer ;-)), zal alvast een plu opzetten!