Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie weet waar bella en bliksem zijn gebleven

• Jowiri

Nou, ik ben juist van half vol ipv. half leeg. Ben niet echt een negatieveling. Maar als je zóóó gek op je katten bent, dan vraag je toch naam, nummer en adres aan degene die ze ophaalt. Nu weet ze niets, ja, een “mevrouw uit Den Helder”.

Wij hebben zelf een herplaats hond, en nog geregeld contact met degenen waar ie vandaan komt. Simpelweg omdat we adressen hebben uitgewisseld.

Geen plu nodig, hooguit voor de zon ;)

• anita34

hoi allemaal

ik vind het een beetje dubbel

en dat is hier al neer gezet dus laat ik het zo

mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt aan dit verhaal

dat had ik al toen ik het de aller eerste keer al las

ik neem aan dat die mevrouw een bewuste keuze heeft gemaakt ontrent haar kittens weg te doen (ik kan dr naast zitten dat hoop ik dan maar)

2e optie is dat het in een vorm van opwelling is gebeurd

en helaas gedane zaken nemen geen keer

ik vind wel das persoonlijk gegeven blijft gegeven

dat klinkt vast erg onaardig maar dat is mij ooit geleerd

ok je kan een stomme fout in zulke situaties maken dat heb ik ook in me leven

ik heb genoeg dingen waarvan ik denk jeetje anita dat had je beter niet kunnen doen maar ook voor mij geldt gedane zaken nemen geen keer

sterkte in ieder geval

• roos

thx… nu was ik bijna de schuldige :-)

• danielle van doorne

en ik heet geen roos maar echt danielle

en mijn katten zijn echt niet weg gegaan vanwege verwaarlossing

me poesjes hebben er altijd goed uit gezien soms moet je spijtig keuzes maken in je leven die je eigenlijk niet wilt maken en dan in sommige gevallen krijg je nog spijt ook dat ik te vlugge een beslissing heb genomen

en dat is bij mij gebeurt dus

• anita34

zie mijn berichtje bij je andere berichtje

sterkte