Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is kapsalon Scissors goed????

• sammie

Hoi mensen,

Ik wil graag mn haar laten permanenten, is scissors daar goed in?

Groetjes Sammie

• luana

\wil je graag horen dat het een slechte kapsalon is,dat denk ik wel naar het zien van je twee berichtjes hier op het prikbord

• Jowiri

Dan heb je aan mij een slechte ;) Ik ben érg tevreden over hun knipkunsten. Zelfs mijn zoon gaat met plezier heen (en dát zegt wat) :D

Permanent: geen idee.

• Juut

Waar slaat dat nou weer op, Luana.

Ze deed een oproep omdat ze haar haar wil laten permanenten dus vroeg ze of deze kapsalon daar goed in is.

• Goede Morgen

Ik ben dik tevreden over Scissors! Ze nemen de tijd voor je, tijd voor een gezellig gesprek, koffie smaakt goed en ze knippen als de beste.

Nee hoor, voor mij geen ander meer. Top kappertje!

• chat

Beste permanente(n) prikkers,

Ik weet dat ik met deze oproep wel weer het nodige over mij heen zal krijgen maar dat moet dan maar.

Krijgen de permanente(n) prikkers geen haar uitval van al die zinloze vragen?

Waarom moet iedere bezoeker van de site telkens naar de vermiste katten van een ander gaan zoeken? Hou ze dan gewoon binnen als je bang ben dat ze weglopen

Vragen over een permanent kan nooit iemand een echt antwoord op geven want ieder haar type reageerd anders op zo'n chemische behandeling.

Is Jowiri nu zo slim om de pagina van de gemeente over het “gratis” trouwen op het prikbord te zetten, of weet de vrager echt niet iets anders meer te vragen?

Ik lees de reactie wel weer

• sammie

Wat is dit nou weer voor antwoord :S ik wil alleen weten of ze goed kunnen permanenten, hoor regelmatig dat bijvoorbeeld knip it, met permanenten niet goed is en er de volgende dag dus je permanent weer verdwenen is. Ik wil niet met geld verprutsen. Ik vraag dus gewoon om een mening. eigenlijk stom dat ik hier op reageer maar goed. Jij zal ook wel niks beters te doen hebben dat zo te reageren op een vraag.

• sammie

En wie vraagt jou om deze berichten te lezen? je klikt ze zelf aan, dus als het je niet interresseert ga je lekker het volgende berichtje lezen. Niemand dwingt je om het te lezen.

• sammie

Kijk hier heb ik wat aan. Thnx voor je reactie :-D

• Jowiri

Jowiri is idd. wel een slimme meid ;)

Met een beetje knip- en plakwerk zijn in 1x alle vragen beantwoord, dáár hoef je dan weer níet slim voor te zijn :D

Slim was geweest als het niet nodig zou zijn, omdat de trouwlustige zelf deze info op de gemeente site zou kunnen bekijken.