Hoi mensen,
Ik wil graag mn haar laten permanenten, is scissors daar goed in?
Groetjes Sammie
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste permanente(n) prikkers,
Ik weet dat ik met deze oproep wel weer het nodige over mij heen zal krijgen maar dat moet dan maar.
Krijgen de permanente(n) prikkers geen haar uitval van al die zinloze vragen?
Waarom moet iedere bezoeker van de site telkens naar de vermiste katten van een ander gaan zoeken? Hou ze dan gewoon binnen als je bang ben dat ze weglopen
Vragen over een permanent kan nooit iemand een echt antwoord op geven want ieder haar type reageerd anders op zo'n chemische behandeling.
Is Jowiri nu zo slim om de pagina van de gemeente over het “gratis” trouwen op het prikbord te zetten, of weet de vrager echt niet iets anders meer te vragen?
Ik lees de reactie wel weer
Wat is dit nou weer voor antwoord ik wil alleen weten of ze goed kunnen permanenten, hoor regelmatig dat bijvoorbeeld knip it, met permanenten niet goed is en er de volgende dag dus je permanent weer verdwenen is. Ik wil niet met geld verprutsen. Ik vraag dus gewoon om een mening. eigenlijk stom dat ik hier op reageer maar goed. Jij zal ook wel niks beters te doen hebben dat zo te reageren op een vraag.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?