hallo allemaal
ik wil even een paar dingen ophelderen ik ken jullie vertellen dat aan mijn verhaal geen luchtje zit en ben ook geen bedriegster en dat alles klopt wat ik in een advertentie heb neer gezet ik heb inderdaad op marktplaats toen de tijd neer gezet dat ik me poesjes heel erg misde en dat ik er alles voor over had om ze terug te kunnen krijgen en dat ik er verschrikkelijke spijt van had
ik ken jullie vertellen dat daar geen woord van gelogen is ik mis deze beestjes verschrikkelijk en als ik het terug kon draaien had ik dat gelijk gedaan maar ik weet nu ook wel dat gedane zaken helaas niet terug te draaien zijn ik kan nog steeds wel voor me hoofd slaan dat ik verder geen gegevens van deze vrouw heb die uit den helder komt maar dat helpt ook niet ze had wel haar naam verteld maar dat gaat dan zo snel dat ik dat vergeten ben ik weet dat ik de beestjes niet meer terug kan krijgen maar zou wel heel erg graag willen weten hoe het met ze gaan en mag ik alsjeblieft me eigen dan zorgen maken als ik maar steeds niks hoort
ik kan ook vertellen dat ik me poesjes echt niet verwaarlosde om die reden zijn ze echt niet weg gegaan ze zagen er altijd goed en verzorgt eruit soms moet je in je leven keuzes maken die je eigenlijk helemaal niet wilt maken en in sommige gevallen maak je dan ook nog verkeerde en te snelle keuzes en dat is helaas bij mij gebeurt
ik bliift advertenties plaatsen in de hoop dat die mevrouw een keertje reageert
om mij alleen te vertellen hoe het met die diertjes gaat