Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

over bella en bliksem

• danielle van doorne

hallo allemaal

ik wil even een paar dingen ophelderen ik ken jullie vertellen dat aan mijn verhaal geen luchtje zit en ben ook geen bedriegster en dat alles klopt wat ik in een advertentie heb neer gezet ik heb inderdaad op marktplaats toen de tijd neer gezet dat ik me poesjes heel erg misde en dat ik er alles voor over had om ze terug te kunnen krijgen en dat ik er verschrikkelijke spijt van had

ik ken jullie vertellen dat daar geen woord van gelogen is ik mis deze beestjes verschrikkelijk en als ik het terug kon draaien had ik dat gelijk gedaan maar ik weet nu ook wel dat gedane zaken helaas niet terug te draaien zijn ik kan nog steeds wel voor me hoofd slaan dat ik verder geen gegevens van deze vrouw heb die uit den helder komt maar dat helpt ook niet ze had wel haar naam verteld maar dat gaat dan zo snel dat ik dat vergeten ben ik weet dat ik de beestjes niet meer terug kan krijgen maar zou wel heel erg graag willen weten hoe het met ze gaan en mag ik alsjeblieft me eigen dan zorgen maken als ik maar steeds niks hoort

ik kan ook vertellen dat ik me poesjes echt niet verwaarlosde om die reden zijn ze echt niet weg gegaan ze zagen er altijd goed en verzorgt eruit soms moet je in je leven keuzes maken die je eigenlijk helemaal niet wilt maken en in sommige gevallen maak je dan ook nog verkeerde en te snelle keuzes en dat is helaas bij mij gebeurt

ik bliift advertenties plaatsen in de hoop dat die mevrouw een keertje reageert

om mij alleen te vertellen hoe het met die diertjes gaat

• anita34

ik vind eht dapper van je dat je openkaart speelt

en ik snap heel goed dat je je katjes mist

en dat je er spijt van hebt snap ik ook nog wel

ik hoop dat je nog eens contact krijgt met die vrouw ik wens je alle goeds toe sterkte

• joop

nou het gaat goed met ons hoor …. de groetjes van bella en bliksem we zitten nu in de tuin in het zonnetje met een blikkie wiskas ( ieder een !!! HA HA ) en een schoteltje bier mmmmmmmmmmm. eindelijk van die rotterdamse stinkstad af

• danielle van doorne

dank je wel anita ja dat hoop ik ook heel erg dat die vrouw echt een keertje gaat reageren ik weet dat ik ze niet meer terug kan krijgen maar zou wel heel erg graag willen weten hoe het met ze gaat want al wonen ze niet meer hier helaas ik blijf altijd van die beestjes houden en ze zullen ook nooit uit mijn gedachte en hart gaan

danielle

• danielle van doorne

hallo joop ik zou heel graag wat willen weten is dit een grap of is dit echt gemeent

dat bella en bliksem bij jullie zijn want ik wil echt heel graag weten hoe het met die diertjes gaat ik hoop dat je hier op wilt reageren

danielle

• danielle van doorne

hallo joop waarom reageer je nu niet terug ik vraag toch heel wat normaal wat aan je of het gemeent is of bella en bliksem bij jullie zijn of is het een grap en zijn bella en bliksem helemaal niet bij jou

ik zou heel graag hier antwoord op willen hebben

danielle

• joop

wat denk jezelf ??? aanstaande dinsdag gaan we voor 2 weken naar turkye daar van de zon genieten. daar zijn we met zn 2en aan toe en we nemen 15 blikkies wiskas mee. groetjes…. bella en bliksem

• joop

p.s.we sturen wel een aanzichtkaartje tot over 14 dagen !!!!

• Tiepie

Danielle,

Let maar niet op Joop, dat is onze prikbordgek!! Die arme ziel heeft niks beters te doen. Voor ons is het weer een verademing dat hij naar het buitenland vertrekt ;-).

• danielle van doorne

dank je wel tiepie oke dat laat ik gewoon die joop maar praten

en joop als dit een van je flauwe grappen zijn sorry maar ik kan er echt niet om lache het is inderdaad wat tiepie zeg je heb inderdaad niks beters te doen

echt zielig

danielle