joop is gewoon iemand met een enorm gebrek aan aandacht daarom zit hij hier dus
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWe zijn door Joop al eerder op vakantie gestuurd hij was ons aardig zat met ons gejank…
Dus hier een kort reis verslagje van ons.
We zijn gister avond de deur uit gezet zijn dus rustig aan gaan lopen naar turkije want de planning was dus dinsdag met de vliegtuig, zolang wilde we dus niet wachten en gaan er een voet reis van maken.
En hier begon de voetreis, eerst de wandeling uit Den Helder zo langs Schagen Alkmaar Haarlem Beverwijk, hier hadden we even pauze genomen … moesten even eten en drinken dat hebben we gedaan op de zwarte markt.
Na een aantal uren even geslapen te hebben, hebben we onze voet tocht verder voort gezet, Amsterdam Rotterdam…. daar hebben we nog even gezwaaid naar onze vorige baas die ons via marktplaats kwijt moest!!
Gelukkig zijn we door gelopen want geen vlooi of haar op onze lijfjes moesten er aan denken om terug te gaan……. ECHT NIET!!
Dus liepen we vrolijk verder, we kwamen zo onder tussen over de grens, en liepen door belgië, mooie bosrijke omgeving…. foto's volgen nog hoor.
Zo liepen we weer over een grens jaaaah we zaten na een lange loop in Frankrijk.
Veel stokbrood en paashazen jaaaaa het is natuurlijk al onder tussen zondag ochtend vroeg en 1ste paasdag!!! De hazen waren al eieren aan het verstoppen, ze hebben het wel druk hoor zo op de zondag ochend (vroeg).
Maar wij deden niet mee met het spelletje en liepen dus door, want we willen voor woensdag in Turkije zijn.
Zo zijn dus al aangekomen in Parijs en daar zijn we nu aan het rusten, en ben ik (Bella) dus een verslag aan het schrijven van onze reis, bliksem heeft blaren op zijn voetjes dus die is nu met de kat van Ome Willem naar de EHBO………. ja want de kat van Ome Willem kwamen we net tegen.
Morgen schrijf ik weer verder als ik een computer kan bemachtigen.
Vriendelijke Pootjes van Bella en Bliksem.
Ps als jullie niet meer weten wie de kat van Ome Willem is luister dan dit liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=fC7Vqro4pJY
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?