Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie weet kittens???????

• Jowiri

Verrek en ik dus ook. Of iemand wel of geen kitten neemt ipv. een asielkat, daar staat een ieder vrij in, en dat moet niet door je strot geduwd worden.

Iemand die gericht op zoek is, heeft vaak meer over voor het dier, dan iemand die zomaar even willekeurig een kat neemt.

• Tiepie

Een hondensoort of een kleur kat, dát is uiteraard geen vergelijking! Beetje dom zelfs! Tuurlijk hou je met de keus van een hond rekening met karakter van het soort, hoe groot gaat hij/zij worden en vul de rest zelf maar aan……

Maar als je een (b.v.) zwarte kitten niet wilt omdat er een beetje grijs en/of wit bij moet zitten….¿¿

En Jowiri, de keus tussen een asielkat of een kitten is uiteraard een vrije keus en weer héél anders dan de voorkeur voor een kleurtje.

Ik weet nog van de tijd dat een wit/grijs interieur zo ‘in’ was…. iedereen wilde toen ineens een kat met dezelfde kleur! Vandaar mijn opmerking ;-)

Hoop dat ze slagen voor het juiste kleurtje kitten ;-)en dat Lucifer er goede maatjes mee wordt!

• Jowiri

Wij hebben een asielkat én een kitten van nu 6 maanden. Een Sphynx. Eigenlijk hebben we nu 2 nieuwe katten, want onze asielkat is een heel ander dier geworden. Socialer, speels, en dól op de Sphynx!

Maar als die jongen nou zo graag een grijze wil….laat hem dan lekker ;)

• angela

Die laatste opmerking ben ik absoluut niet met je eens. Er zijn heel veel mensen die gericht en dan met name honden zoeken. Neem nu het modeverschijnsel dat bij ‘stoere jongens’ een stoere hond moet. Ik heb ze al zien staan op Do. avond hangen bij de kroonpassage, met minstens een rotweiler, het liefst een pittbul. Die zie je toch ook niet met een Maltheser staan. Maar of deze jongeren, na misschien een zoektocht gehad te hebben voor de juiste hond, er meer voor over hebben? Geloof er niks van. Zie ze echt niet op Zondagochtend op de linie lopen, daar kom ik dat soort jongeren nou nooit tegen, gek zeg. Ik denk wanneer je echt met liefde een hond of kat uitzoekt, en je besluit dat het een maatje voor behoorlijk wat jaartjes moet worden, je voor karakter gaat. En niet voor kleur. En dat je een bepaald ras kiest omdat die beter bij je past, vanwege bepaalde karaktertrekken, alaa.

Maar heb nog nooit gehoord van het feit dat grijze katten een ander karakter hebben dan witte…???

• moussy

Ik wil al járen heel graag een cyper hebben, maar tot nu toe is het een zwart witte, aan komen lopen, een grijze, verjaardagskadootje van tante en oom voor mn dochter (met toestemming) en een hele witte geworden, ik ging voor mn moeder bij een nestje kijken… fout natuurlijk! :D Er is nog niet 1 cyper geweest in die tijd waarvan de knop om ging van DIE wil ik hebben! Kleur is leuk, karakter is toch wel belangrijker hoor.

• serin

Je mag best voorkeur hebben …..ze nemen in ieder geval niet overhaast een beslissing omdat ze zonodig een kitten willen , zulke mensen zouder er juist meer moeten zijn .

Ga dus niet alleen af op het schattig zijn maar kijk ook naar je eigen wensen !

• Jowiri

Nou Duiveltje, er staat een witte op flessepost. Geen kitten, maar pas 2 jaar oud. Met een beetje geluk kan je hem nog 16 jaar bij je houden ;)

• anita34

ja is wel een snoeppie om te zien trouwens