Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Prikbord in ruste??

• Lotus

Het was zo'n leuk prikbord hier, maar er is bijna niks van over gebleven… waar zijn alle prikkers van toen???

• Jowiri

Er zijn er nog wel een paar hoor ;) Maar tis saai, heeeel saai!

• stuffie

Jazeker ben ik er ook nog.

Ik lees elke dag het PB. maar verder niets te melden.

Gr Stuffie

• bachus

nee lekker rustig zo

• anita34

ach iedereen zit nu ook veel in de tuin of op het strand met het mooie weer

maar we kunne het wel weer gezellig maken

• bachus

hoedan?????

• anita34

tja dat ligt aan de mens zelf he

• dwaaloog

ik zet ook wel eens wat op prikbord maar daar wordt bijna nooit op gereageerd.

het lijkt soms wel of jullie een vaste kliek hebben en daar geen andere bij willen.

probeer iedereen te vriend te houden en wees blij met iemand. als we nu eens minder op elkaar gaan snauwen dan zal het ook een stuk leuker zijn.soms wordt een serieus onderwerp zo afgesnauwd dat het later een grapje word

• zuurseltje

die prikkers van toen hebben er schijnbaar geen zin meer in.

als er eens iemand in de zeik werd genomen,viel het halve prikbord daar over.

het moest vooral lief en gezellig zijn.

nou die zeurderige types hebben hun zin,alleen hoor je ze nu nauwelijks meer.

veel plezier op dit gezellige,lieve,en vooral DOOIE prikbord.

• luna77

Ja, daar moet ik zuurseltje wel n beetje gelijk in geven, hoe hard iedereen ook riep dat het te erg werd voor t prikbord, iedereen kwam wel kijken en reageren, daarom was het zo levendig, nou ben ik niet voor afzeiken om t afzeiken, maar al die verschillende meningen maakten het wel interessant en levendig!