Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eerste dag van geen enkel nieuws!

• luna77

Ja, echt niet te geloven.. Het is toch vreselijk dat we straks tijdens elke feestdag of speciale gebeurtenis zo op onze hoede moeten zijn, omdat er een of andere idioot z'n frustraties op z'n medemens wil botvieren. Ik hoop dat niet de angst maar het gezond verstand t gaat winnen bij de mens, maar afschuwelijk is t wel, wat bezielt zo'n man?

• Jowiri

Het is niet de 1e keer dat zoiets gebeurt is. aar toen was het op een “gewone” dag. Auto reed op een vol terras in. Per ongeluk, maar toch. Daar hoor je niets meer over, terwijl die nabestaanden ook levenslang hebben.

Het is vreselijk wat er gebeurt is, maar niet vreselijker dan elk ander moedwillige “aanslag”, puur en alleen omdat het op 30 april gebeurt.

• luna77

Inderdaad, maar veel idioten houden van ‘publiek’ bij hun ‘statement’. En bij evenementen heb je nou eenmaal veel publiek, dus is de kans groter dat ze het op zo'n dag doen… Dat is het enge eraan, en wat ik ook een nare bijwerking vind is dat anderen weer op ideëen gebracht worden als ze dit op tv zien.

• anita34

hoi chat ja ik weet het niet maar maar dat dacht ik zomaar

ik vind het nog steeds kei goed dat je eht neer gezet hebt

succes

anita

• Tiepie

Iedere aanslag, op wat voor manier dan ook én op welke dag ook, is er een teveel! Deze aanslag heeft uiteraard een andere impact, live op televisie!!

Wat een ‘braaf’ feest had moeten zijn, is voor veel mensen een hel geworden. Iedereen weet over een aantal jaren nog wat hij/zij deed op dat moment.

• Lin

Ze heeft een uur gedaan over het typen van het bericht, dus ik hield rekening met de “inflatie” tijd :-)

• Lin

Ach er gebeuren altijd wel dingen, het is wel heel naar, maar er moet niet gedaan worden alsof het nooit eerder gebeurd is, er worden ook dagelijks onschuldige mensen vermoord, verkracht of ontvoerd dat wordt meestal na een week vergeten (wat op zich heel erg is; maar omdat het eergisteren toevallig Koninginnedag was..) Ik kan die man ergens nog wel begrijpen ook: net zijn simpele baan verloren en voor de koninklijke familie worden alle registers opengetrokken; dat zet bij mij ook kwaad bloed terwijl ik het goed voor elkaar heb, kan me voorstellen dat een kat in het nauw rare sprongen maakt omdat de crisis iedereen treft; maar NIET de koninklijke familie. Al neemt dat niet weg dat je zomaar op mensen in moet rijden, dat praat ik ook niet goed. Al heeft iedereen wel eens zo'n zijn gedachten hierover, het zet bij gezonde, on-wanhopige personen, meestal niet aan tot actie..

• Juut

vind jij in de beveiliging werken een simpele baan, Lin ??

en ik denk dat het zoveel impact heeft omdat het op life op tv te zien was

• Lin

Ik meende dat hij in een supermarkt werkte, nou ja ik bedoel er in ieder geval niks vervelends mee hoor; hij baalde waarschijnlijk dat hij dat ook al kwijt was, misschien verkeerde woordkeuze maar niet lelijk bedoelt. Maar wellicht baalde hij dat hij dát zelfs al niet kon, weet ik veel. Ik gis ook maar wat!

En natuurlijk heeft het een hoop impact als het live op tv is, maar ik belicht alleen het feit dat het vaker gebeurt!!