Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Natuurwinkel verdwenen? Wie heeft hiervoor een alternatief?

• Nathalie

Hoi mensen,

Sinds kort ben ik weer op mijn oude stek in Den Helder gaan wonen. Dit nadat ik een tijdje (nouja 2 jaar eigenlijk…) de stad uit ben geweest. Nu kom ik tot de conclusie dat er natuurlijk dingen/winkels enz verdwenen zijn, zo ook de natuurwinkel, die vlakbij de Kroonpassage zat. Maar ik zoek iets, namelijk Volkoren Tarwemeel, dat kun je niet in een supermarkt kopen. Ik haal het nu als in Friesland ben want daar weet ik een winkel, maar dat is zoooo omslachtig! Zit er in Julianadorp misschien iets? Ik heb altijd de meel van het merk van Aquarius, maar een andere zal ook vast goed zijn. Ik bak er altijd lekkere cakes van, speciaal voor suikerpatiënten en mensen met hypoglycaemie.

Groeten van Nathalie.

• Juut

Rozemarijn Gezondheidswinkel

Keizerstraat 53

1781 GE Den Helder

nl

Telefoon: 0223 620050

• Jomoropa

Bij de AH verkopen ze het volgens internet

• Lin

Waarom vraag je niet of ze een aantal verpakkingen jaar je kunnen toesturen zo af en toe? Kost je misschien 7 euro verzendkosten maar je hebt dan wel wat je hebben wilt!

• Juut

Zou wel willen weten of ze nou Rozemarijn gevonden heeft , dus Nathalie ; geef een reactie!

Gr. Juut

• Nathalie

Hoi mensen,

Bedankt voor de reacties. Ik ken Rozemarijn wel, maar ik dacht dat ze daar alleen pilletjes en sandalen hadden???

En dat van de Appie is ook een goeie tip.

Groetjes, Nathalie

Juut schreef:

>

> Zou wel willen weten of ze nou Rozemarijn gevonden heeft ,

> dus Nathalie ; geef een reactie!

> Gr. Juut

• Juut

Rozemarijn is toch een natuur-winkel dacht ik …

• Nathalie

Rozemarijn heeft allerlei voedingssupplementen en kruiden en thee en dus ook sandalen…..henna en wat dan ook.

Maar ik zal zaterdag eens gaan kijken of ze ook meel hebben.

Nathalie

• Juut

Oke, nou succes, we horen het wel !

En anders in de Wereldwinkel misschien ?

• Nathalie

Hoi, bedankt voor de tip. Het is veel geodkoper dan het spul dat ik eerst gebruikte. Ik heb de meel gehaald bij de Appie en de cake was heerlijk!!

Als je nog interesse hebt voor het recept, hoor ik het wel…

Groeten van NathalieJomoropa schreef:

>

> Bij de AH verkopen ze het volgens internet

>

> src=“http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000013900/000/000013974_002_47109_200.jpg”>