koninginnedag word nooit meer zoals het geweest is . Wat een dag
Door zo,n gek……en door(één iemand)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHad de koninginnendag door moeten gaan ???? zie hier , kijk naar de datum ..
Gepost door……
Datum: 25 april 2004 21:21
Heej Mensen,
Ik was van plan om met koninginnedag het centrum van Amsterdam in te gaan, maar door die geruchten over een aanslag enzo weet ik het niet zo zeker meer. Het is natuurlijk niet goed om je zo makkelijk bang te laten maken door een kettingmail over dat moslimjongeren de binnenstad moeten mijden omdat er aanslagen komen. Maar het is toch beangstigend dat het kan. Ja tuurlijk, het kan elk moment dat er een bom ontploft naast je. Maar gemiddeld sta je daar niet bij stil, en dan hoor je zo iets.. Ik weet het niet.. Kijk, iemand zei ook tegen mij dat het wel 100% zeker was dat er aanslagen zouden komen, maar het lijkt mij dat als het 100% zeker is dat er dan wel iemand vanuit de overheid ofzo zo slim is om dat aan de mensjes hier te melden en dat je dan als mensen er wat aan kan doen. Zeg maar..
Is er hier iemand die er wat meer van af weet ofzo..
Waar doel je op met dit bericht Lotje?
In 2004 (toen dit bericht geplaatst is…) waren aanslagen op (trein)stations actueel. Wat heeft dit te maken met de actie van gisteren, van één gek? Tegen dit soort ‘aanslagen’ kun je je nooit wapenen. Voor hetzelfde geld staat er een idioot aan de kant die ineens gaat schieten. Geen mens langs de route wordt gefouilleerd hoor.
Maar heel triest en vooral heel jammer dat de dader zijn straf ontloopt!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?