Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huurhuis aangeboden per ingang van 1 juni

• chris

gaat om een eengezins woning in juliana dorp in een rustige buurt het huis heeft 3 slaapkamers en een bad kamer een woon kamer met half open keuken een gasfornhuis is aan wezig en een vaat wasser ook is er een koelkast een eettafel en een leer bankstel in het huis op de boven verdieping staat nog een wasmachine er staan nog twee 1 persoons bedden en nog wat kleding kasten ook ligt er in de woon kamer en gang voor zeil en op de boven verdieping ligt er vloer beddeking ook in de wc liggen teggels + de hal naar de tuin in de tuin staat er een berging en voor het huis is een veld voor kinderen met pakeer gelegenheid de huur is 600 euro dit is kaale huur

• John

Is dit huis al verhuurd? In welke buurt in Julianadorp? Is er een minimale huurtermijn?

• Anne75

Hoi John,

mocht je op zoek zijn naar een huurwoning, mail me dan even.

a.heens@quicknet.nl

• chris

he john je wou weten waar het huis stond in kruiszwin en als je intresse hebt dan kan je me contacten via mijn 0621558221 en de huur is het liefste voor een jaar want daar krijg je ook een contract voor groetjes chrisJohn schreef:

>

> Is dit huis al verhuurd? In welke buurt in Julianadorp? Is er

> een minimale huurtermijn?

• John

Hoi Anne,

Ik heb gemaild, maar krijg nu verder geen reactie van je? had je woonruimte te huur of niet?

• Anne75

Hoi John,

Heb geen mail ontvangen, ook niet in de spam-box…

• Anne75

Vanmiddag toch maar besloten dat we het huis in de verkoop gaan doen…

Dus tot die tijd blijven we er zelf in zitten, kunnen je dus niet verder helpen.