Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onzinnigheden verwijderen

• Rhuas

Ik ga er helemaal voor. Laten we met z'n alle nou eens dit prikbord leven inblazen.

Tot mijn schrik zie ik dat de reacties op dit prikbord zomaar verdwijnen. Zonder reden… Ik kan toch niet zeggen dat de reacties welke ik plaats aanstootgevend zijn.

Dan moet het wel met de onzinnigheid van mijn reacties te maken hebben.

Als dat zo zou zijn vraag ik mij af waarom alleen mijn reacties verwijderd worden. Ik heb daarom voor de “beheerder” een lijst gemaakt met posts welke totaal geen toegevoegde waarde hebben. Tja, tenzij je op zoek bent naar de openingstijden van bij voorbeeld de Vomar. Want dat is namelijk de hoofdzaak wat er op dit prikbord bord vermeld.

Nogmaals een resumé van de meest onzinnige vragen op dit prikbord!

Door datum Vraag

Tientje 1-1 is samedi op vakantie? ik mis hem…..

Anne 2-1 Heeft er iemand enig idee waar je oud papier heen kunt brengen ?

weetje 3-1 hoi

Pat 5-1 Weet iemand waar ik in Den Helder staantafels kan huren .

Dreamer 6-1 Wie weet waar je in Den Helder supergoedkoop een pasfoto kan laten maken?

Anne 11-1 Heeft iemand enig idee waar je ( goed ) schaatsen kunt laten slijpen in Den Helder

Lotus 16-1 Wie weet een goed bedrijf in Den Helder voor onderhoud aan mijn CV ketel?

Petra 24-1 WIE WEET WAAR ER CONTAINERS TE HUUR ZIJN

Bea 2-2 Welk bedrijf verhuurt huizen in Den Helder

Petra 12-2 waar kan ik plastic bollen kopen

Werk 22-2 Hallo wie weet er nog vacatures in de avonduren vanaf 16.30 ofzo

Roosje 22-2 voetballen vanaf 4 jaar mogelijk?

Nista 31-3 Wie weet een Pedicure in de stad

Daan 05-04 wie weet waar bella en bliksem zijn gebleven

Roos 05-04 papegaai zoek

Natha 06-04 gratis trouwen

Samm 08-04 Is kapsalon Scissors goed????

Daan 09-04 over bella en bliksem

Jama 22-04 koninginnedag julianadorp - den helder

Zeno 29-04 hallo

• Juut

Tsja , wat moet er dan gezegd worden hier ?

• Rhuas

Dat is het juist…. Als er niet gereageerd wordt zoals het verwacht wordt, voelen mensen zich direct aangesproken. Wordt een bericht als ongepast gemeld, en zal de “beheerder” deze per direct verwijderen.

Dit houd dus in dat je het alleen maar over de openingstijden van de VOMAR kan hebben, en geen algemene discussie kan voeren.

Dat is het zielige niveau van dit prikbord! Heel jammer.

Ik zal overigens even toelichten waarom ik “beheerder” tussen aanhalingstekens plaats. Ik vindt iemand die op deze manier “beheert” geen beheerder. Deze behoort zich namelijk niet met deze kleinzielige activiteiten in te houden. Alleen als het enorm uit de hand loopt, (zoals in het verleden, dat er namen op dit prikbord weren gepubliceerd) behoort er te worden ingegrepen.

Rhuas

• Jowiri

Beste Rhuas,

Je komt hier binnen, en direct ga jíj beslissen wat onzinnig is en wat niet.

Je vind het niveau en dit prikbord “zielig”. Mag, da's je goed recht. Maar niemand vraagt of dwingt jou om hier te prikken, te lezen of überhaupt maar te komen.

Je bent van harte welkom hoor, daar gaat het niet om. Maar dan als Rhuas, en niet als God van het prikbord, die beslist wat er wel en niet geprikt mag worden.

Er staat idd. zát flauwekul op, meestal weet je wel van wie, en als ik voor mezelf spreek; die reacties sla ik lekker over.

Moet je ook eens proberen ;)

O en als je nog boodschappen moet hebben:

Den Helder - Falgacentrum 08.00 - 20.00 08.00 - 20.00 08.00 - 20.00 08.00 - 20.00 08.00 - 20.00 08.00 - 18.00 10.00 - 18.00

Den Helder - Koningstraat 08.00 - 19.00 08.00 - 19.00 08.00 - 19.00 08.00 - 21.00 08.00 - 19.00 08.00 - 19.00 10.00 - 18.00

Den Helder - Vijzelstraat 08.00 - 19.00 08.00 - 19.00 08.00 - 19.00 08.00 - 19.00 08.00 - 20.00 08.00 - 19.00 gesloten

Zo, discussie geopend ;)

• Rhuas

Jowiri, het gaat mij om het volgende.

Als je op een bericht reageert, en dit wordt niet “fijn” gevonden door een andere persoon. Deze per direct een bericht naar de “beheerder” kan sturen. Deze besluit, volgens mij, zonder ook maar te kijken wat er in de berichten staat, deze te verwijderen.

Dat is de reden waarom AmStaff, lemmohtoolk, en andere zich niet meer op dit prikbord laten zien.

Het uitdelen van een Ban, het verwijderen van berichten is hier schering en inslag.

Het valt mij nog mee dat dit bericht nog niet verwijderd is. Want je mag het hier namelijk alleen maar over “Wie wil mij helpen stenen te verplaasten” en openingstijden hebben.

Dat is gewoon heel jammer en triest.

Rhuas

• Jowiri

Ik vermoed dat ik wel weet wie meteen om de beheerder schreeuwt dan ;) Ik vind dat ook kinderachtig, los het zelf op.

Maar een bepaald heerschap hier, komt ook alleen maar reageren als een ánder bepaald persoon reageert. En dan altijd op de man (of in dit geval, vrouwachtig). En dát is ook weer erg kinderachtig.

Ik moet je zeggen dat ik Lem, Am, Bachus ea. ook wel “mis” (nou ja dat klinkt meteen heftig, maar ik denk dat we wel op dezelfde golflengte zitten ergens).

En die openingstijden van mij hierboven, dat was een plagerijtje. Of stuur je nu de beheerder op me af :P:P:P

• Rhuas

Ik heb m al als ongepast bestempeld.

Maar je ziet wat dit gezeur met dit prikbord doet. Daar waar het een leveldig prikbord was, met misschien her en der opmerkingen en antwoorden welke niet helemaal juist waren, is het nu een dooie boel!

• Juut

Is ook zo ; in het verleden kon je veel meer dingen zeggen hier dan nu..

Is jammer…..

• tientje

nou dood is weer wat anders;)