Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TE KOOP: PRIKBORD

• Jowiri

Het word toch niet als prikbord gebruikt, maar misbruikt als verkoopsite. Nooit gehoord van Flessepost, Ebay, Marktplaats, 0223 markt en kofferbakmarkten? Het loopt de spuigaten uit!

Dus: Prikbord in de verkoop!

• zuurseltje

ojee,dit valt niet in goede aarde bij sommige figuren.

pas maar op dat je niet voor dom word versleten..

• kapacha

Ben het hellemaal met je eens Jowiri.

• miep!

anders ga je met het prikbord op een snuffelmarkt staan of zet hem op marktplaats hahaha

• Jowiri

Zuursel “meid”, om het in mijn eigen woorden te zeggen: dat scheelt me geen pis!

Jowiri :D

• wilma 1

Helemaal mee eens Jowiri , maar er werd ook (bijna ) niks leuks meer gedaan. Misschien dat jou actie weer wat nieuw leven in t prikbord blaast. Laat er maar eens een topic komen die in aantal reacties boven die van de topic “respect ”uitkomt . Toen werd er leuk op iets gereageerd of plagerig ,maar t bleef wel leuk. Groetjes van Wilma

• Juut

Zo'n ding bij de AH heet toch ook een prikbord, waar alle advertenties ophangen? :D

En zolang niemand een discussie opent moet het maar een advertentiebord worden ;)

• luna77

Ik bied 3 knikkers (kleur naar keuze), wanneer kan ik m ophalen? Wil 'm ook wel ruilen voor n goed humeur…( goed humeur is overdraagbaar, klanten genoeg op t prikbord)

• anita34

jowiri ik vind het een geweldig idee moest er eigenlijk wel om lachen

vind het een goed plan ook wel en zie er vooral de humor er wel van in

• Rhuas

Ha ha ha