Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wethouder Hienkens

• Jowiri

Hoi,

Wethouder Hienkens stapt op. Hij “gaat de bakens verzetten”.

Goed nieuws? Slecht nieuws? Kom maar op, en geef je (ongezouten) mening!

• Co

Ik ken die vent niet.

• Juut

Hey Co jij ook weer hier? Maarre ik weet ook ff niet wie dat is ……………..

• Rick

nou, dat is die wethouder die Hulman heel lang het hand boven het hoofd hield, en zelf ook niet vies is van een declaratie meer of minder…dus een zegen voor de gemeente..weer een zakkenvuller weg…maar welke zakkenvuller zal er voor in de plaats komen….?

• Juut

OOOOOOOOOOOH ………

Tsja ach het zijn volgens mij allemaal zakkenvullers ?

• Jowiri

Dus nu nog 4 wethouders te gaan? Ik persoonlijk vind dat ze Hulman hebben lopen naaien, om er zelf beter uit te komen. Opeens zijn ze de braafste jongetjes van de klas.

• anita34

nog nooit van gehoord

• chat

Niet de wethouders zelf maar de partijen houden de wethouders in het zadel!!

Dat Hienkens pleite gaat zal die echt ruim van te voren (lees vertrek Hulman) aan zijn mogelijke opvolger bekent hebben gemaakt. Maar ik vermoet onder het mom van als jij mij nu niet laat vallen dan ben jij medio september wethouder.

Wat de wethouders, de PVDA (voorzitter) voorop heeft geflikt rond Hulman is ronduit schaamteloos maar gesteund door de “eigen” mensen blijven ze in het zadel!

Vandaag liet de heer Boskeljon (wethouder PVDA) in de krant al weten dat het initiatief om de bomen die 8% uit het lood staan recht te zetten is gering want deze “wethouder” vind dat wij open moeten staan voor nieuwe ideeen!! De bewoners van deze mooie stad hebben echter andere ideeen, de mensen die daar naar zouden moeten luisteren (de raad) zijn selectief doof voor hun eigen inwoners.

Met de verkiezingen in het zicht en het (helaas) redelijk korte geheugen van de stemmers is het volgende misschien een idee.

Wij als prikkers openen een eigen weetwatjestem site en daarin worden alle besluiten en genomen besluiten van alle partijen getoond. Zo kan iedereen eenvoudig lezen welke partij welke de meest bizare ideeen had en nog heeft, de kosten, de blunderes en de “pr” schade heeft veroorzaakt voor onze stad.

Op basis van op ieder partij gerichte prestaties, ideeen, kosten en tegenstemmen kan iedereen een keuze maken of die weer op dat leuke bekkie of lekkere kontje gaat stemmen, ipv inhoud!

Tis maar een idee en hoor wel wat de paar prikkers die er nog zijn van vinden!

• Jowiri

Chat ik vind dat je een goed idee hebt. Nu woon ik “pas” 2 jaar in Den Helder, dus ik weet écht niet van de hoed en de rand :$

Maar ik wil je wél steunen in je ideeén.

• chat

@ Jowiri oke dan, dan zijn er al twee, maar even afwachten wat de rest vind!