ik doe ook mee a; vind ik het van de bomen onzin
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDat bomen naar het licht groeien is alom bekent. De iepen zullen zelf hun stam laten “knikken” de stam komt dus op bepaalde hoogte gewoon recht te staan.
De “bedenker” om deze bomen schuin te plaatsen is aangenomen door de gemeente. Meestal worden er dan contracten afgesloten waarin zo'n “kunstenaar / architect” de vrije hand heeft, wat in die contracten ook vast staat. Dus al wil de gemeente de bomen toch recht dan zitten ze weer met een contract dat dit verbied, of alleen tegen forse kosten kan veranderen! De huidige “bazen” weten ondertussen echt wel hoe duur dat is. Dus ipv eerlijk te zeggen dat de bomen recht zetten veel extra geld gaat kosten, zegt de wethouder gewoon dat wij open moeten staan voor nieuwe ideeen!!
Dit is weer zo'n idee wat tegen een duur betaalde leeghoofd van stadsvernieuwing is verteld, die ongetwijveld ook zijn bedenkingen had. Maar na een paar (betaalde) borrels wel de voordelen van het schuin plaatsen van de bomen. Want in beschokken toestand sta je ten opzichte van een schuine boom zelf altijd recht!!
proost!!
Wat zeg jij nou Rick?
Dit is de wethouder welke heel lang het hand boven het hoofd van Dhr Hulman heeft gehouden?
ALLE 4 DE WETHOUDERS ZIJN DEBET AAN HET VERTREK VAN HULMAN.
Er is in de coalitie geen enkele persoon welke Hulman steunde. Dat kon ook niet, anders moest er worden toegegeven dat er aan de kant van de wethouders ook fouten waren gemaakt.Rick schreef:
>
> nou, dat is die wethouder die Hulman heel lang het hand boven
> het hoofd hield, en zelf ook niet vies is van een declaratie
> meer of minder…dus een zegen voor de gemeente..weer een
> zakkenvuller weg…maar welke zakkenvuller zal er voor in de
> plaats komen….?
Chat,
Ik steun je idee. Als ik jou was, zou ik de jongens van vanuitdenhelder.nl/vangalenbuurt.nl (zijn dezelfde) even aanspreken. Deze mannen zijn vanaf de vermeende vergoeding voor Hulman al zeer actief met hun strijd tegen de Coalitie. Ik denk dat ze hier zeker voor in zijn.
volgens mij is het info@vanuitdenhelder.nl
Rhuas
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?