Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Parfum party

• My Senses

Wat is er leuker dan een echte Ladies Night ?

Organiseer een parfum party voor al je vriendinnen, kennissen, familie en voor de gastvrouw is er altijd een cadeautje.

Betaalbare parfums, gezichtsverzorging en voetverzorging geinspireerd op bekende merken zoals Chanel, Dior, Lancome, Gucci, Armani etc etc

Vind jij het leuk om een party te organiseren voor al je vriendinnen stuur mij dan een mailtje; mysenses@live.nl

Let op; alleen Den Helder e.o.

• patricia

hallo ik zou wel is zo een party willen geven dat lijkt me wel heel leuk hoe werkt het k hoorhet graag m.v.g p hoogsteder

• marianne snijder

Hoi je mag je ook aanmelden bij mij voor een (gratis) tafel bij onze vrouwenavond in Dorpshuis Julianadorp

Zo kan jezelf reclame maken .

Die avond is op 31 oktober vanaf 19.30 uur.

Je kan me mailen voor vragen en anders s'morgens vanaf 9.00 uur bellen met Het dorpshuis

0223-641122

Gr marianne

• marianne

Ik heb nog steeds niets gehoord van je , ik ben vanaf 13.00 uur te bereiken via 0223-641122

Mochten er nog andere dames zijn? we zoeken nog, het liefs uit julianadorp , lingerie , henna of iets anders waar je vrouwen mee blij maakt.

En nee heren jullie mogen er niet in

Gr marianne

• my senses

hoi hoi als het goed is heeft yvonne me opgegeven bij je weet alleen nou niet waar het is peanuts of het dorpshuis groeten van mij

• marianne

Al opgelost, je staat er al tussen. en het is in het Dorpshuis

Gr marianne