Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek mijn nicht

• cornelissen

Ik ben er achter gekomen dat ik in Anna Paulowna een nicht heb wonen, maar ik weet alleen haar meisjesnaam en daar kom ik niet verder mee.

Haar meisjesnaam is Liesbeth van de Brug en ze is geboren in Vechten gemeente Bunnik.

Ze zal nu ergens in de 50 zijn. Verder weet ik van mijn moeder (Riet/Maria - dat is een zus van Liesbeth haar moeder) dat ze waarschijnlijk getrouwd is met een marineman/marinier.

Haar jongste broer heet Sjaak en woont in Bunnik, maar die heeft een geheim nummer, dus ook daar kom ik niet mee verder.

Het is niet veel, maar ik hoop toch dat ik op deze manier contact met haar kan krijgen of dat iemand me aan haar adres en/of telefoonnummer kan helpen.

Marjanne Cornelissen van Mourik

0223-668237

• Jowiri

Ik heb wel een neef die nicht is, maar dat telt zeker niet??

Maar ik heb even op hyves voor je gekeken, zou dit haar zijn??? Dat ze dus niet (meer) in AP woont? Qua leeftijd klopt het wel.

http://liesbethensjoerd.hyves.nl/?ref=sr

• Juut

Ik ben benieuwd of het diegene was die gezocht werd ????

• Jowiri

Ja ik ook wel.En voor die domme gans die mijn opmerking niet begrijpt: Ik heb écht een neef die nicht (homo) is. Zo mag ik hem noemen, ik vind dat best, en hij vind dat best.

Heb je commentaar, geef dat dat aan mij, en niet aan een ander, doos!

• wilma

Jowiri ik lig dubbel hier !! hahahahahahahahahahaha Groetjes van Wilma

• @nn@

goed zo ,krachtige taal , geen achterbaks gedoe hier

• zuurseltje

maar ehhhh,is het nu de goeie?

• Jowiri

Geen idee, geen reactie nog hè.

En idd. dat achterbakse gedoe, daar kots ik op. Maar ja, diegene is nou eenmaal niet helemaal goed, kan dat altijd nog als excuus aanwenden.