Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: autospuiter

• storm

Zoek iemand die mijn auto kan spuiten. Gaat om een bmw 315. Wil de auto in matzwart laten spuiten

Weet iemand iemand?

• rob

Je kan beter vragen weet iemand een spuitcabine te huur

want dat is het probleem met al die milieueisen

• arie

vraag het bij www.cobicar.nl ik heb mij auto ook laten sputen mij hem

• dennis

ok zal ff kijken wat het allemaal gaat worden

• jacqueline

autospuiterij broek op langedijk…..hebben wij het ook laten doen

• Jan

Hallo,

Ik werk al ruim 20 jaar als voorbewerker autospuiter,en sinds 3 jaar zelfstandig als freelancer op locatie.

Als ik iets voor je kan betekenen kun je contact met mij opnemen op tel;06-54631434.

Groetjes Jan

• dirk

en wat gaat dat dan kosten jan…

• rico

Ik zou graag gebruik maken van uw service als spuiter. Het gaat om een rover 200 '97 welke ik graag in de originele kleur zou willen laten spuiten. Na een ongeluk zijn verschillende delen vervangen zoals voorschermen, bumpers en motorkap. Tevens zijn er nieuwe delen aan het geheel toegevoegd zoals sideskirts, spoiler, spiegels en spatborden. Alles is geheel demontabel om het spuiten te vergemakkelijken. Enkel de buitenkant dient gedaan te worden. (de deur- en kofferranden niet gezien de originele kleur behouden blijft.

De onderdelen zijn zo goed als strak (enkel de voorbumper ben ik nog mee bezig. Er zit zo goed als geen schade aan de auto (natuurlijk enkele parkeerputjes en 1 deukje (+/- 5*5 op de dakrand) Dit dient natuurlijk strak te worden gemaakt.

Indien interesse in deze klus zal ik u foto's mailen en kan ik natuurlijk een bezichtiging regelen. Het enige waar ik naar vraag is een grove schatting betreft de verwachte kosten.

Ik hoop spoedig iets te horen,

mvg

rico

• rico

oja, tel = 0648383441

• simone2010

Hoi

Op movible nl kun je terecht voor al je autoproblemen. een echte aanrader.

je kun een advertentie plaatsen, monteurs/ autospuiters kunnen bieden voor hoeveel geld zij de auto repareren,

en jij kunt vervolgens voor het beste en goedkoopste kiezen.

Groetjes