Zoek iemand die mijn auto kan spuiten. Gaat om een bmw 315. Wil de auto in matzwart laten spuiten
Weet iemand iemand?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk zou graag gebruik maken van uw service als spuiter. Het gaat om een rover 200 '97 welke ik graag in de originele kleur zou willen laten spuiten. Na een ongeluk zijn verschillende delen vervangen zoals voorschermen, bumpers en motorkap. Tevens zijn er nieuwe delen aan het geheel toegevoegd zoals sideskirts, spoiler, spiegels en spatborden. Alles is geheel demontabel om het spuiten te vergemakkelijken. Enkel de buitenkant dient gedaan te worden. (de deur- en kofferranden niet gezien de originele kleur behouden blijft.
De onderdelen zijn zo goed als strak (enkel de voorbumper ben ik nog mee bezig. Er zit zo goed als geen schade aan de auto (natuurlijk enkele parkeerputjes en 1 deukje (+/- 5*5 op de dakrand) Dit dient natuurlijk strak te worden gemaakt.
Indien interesse in deze klus zal ik u foto's mailen en kan ik natuurlijk een bezichtiging regelen. Het enige waar ik naar vraag is een grove schatting betreft de verwachte kosten.
Ik hoop spoedig iets te horen,
mvg
rico
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?