Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VERVOLG STOKERSKOOR

• Jacqueline

Jawel, de dame in kwestie heeft een nieuwe aflevering aan de soap toegevoegd.

Het schijnt dat ik gezegd heb tegen mijn vriendin dat de ouders van haar buurvrouw (volgen jullie het nog?) gaan scheiden ::o Nu ken ik noch haar bovenbuurvrouw, noch haar ouders, maar ze kan het duidelijk niet hebben dat mijn vriendin en ik nog steeds vriendinnen zijn. En zij dus niet meer.

Ik ga er toch serieus over nadenken om haar stokersbrief hier in te kopieeren. Ja met haar naam erbij ja, zodat de rest ook maar weet wie hier zo GVD debiel bezig is :X. Wat een loser.

Bovenbuurvrouw (ik zet je naam hier maar niet neer), tis puur en alleen bedoeld om mijn vriendin en mij uit elkaar te drijven. Jij weet over wie het gaat. De roddel komt bij haarzelf vandaan.

• xara

En ik vind t nog steeds leuk op t brikbord !! groetjes Wilma

• Jacqueline

Ja zo word het wel weer grappig ;)

• Juut

Het lijkt GTST wel whahahahahahaha ..

Ik denk dat betreffende ‘dame’ maar eens haar hand in eigen boezem moet steken … waarom ze met heel veel meer mensen mot heeft…

• xara

Hé Jowiri ,geniet van de vriendschap die je nog wel hebt en laat de rest je leven niet vergallen !! Als t echt somber word hier komt Lot wel weer met wat leuks !! Groetjes Wilma

• chat

Op dit prikbord worden alleen nog maar

- advertenties te koop geplaats

- advertenties met te koop gezocht

- verloren of verniste katers of poezen gemeld

Die paar berichten die over iets anders gaan daar word in de regel niet of nauwelijks op gereageerd, hoe krijg je dan nog een reactie?

Door om dit prikbord nieuw leven in te blazen met een meningsverschil tussen twee mensen aan te gaan snijden met opmerkingen als “Ik ga er toch serieus over nadenken om haar stokersbrief hier in te kopieeren. Ja met haar naam erbij ja, zodat de rest ook maar weet wie hier zo GVD debiel bezig is” dat lijkt mij niet de gepaste oplossing!!

Het is al eerder verkeerd gegaan door naam en toenaam te roepen op dit prikbord!!

• Juut

Maar het brengt wel weer een discussie op gang … :D En je kan ook naam afkorten, doen ze in de kranten ook ;)

• Jacqueline

Chat, heb ik dat dan gedaan? Ik ben niet zo achterlijk als die zieke dwerg zelf.