hallo
ik heb een grijskleurige aixam te koop er zit schade aan dus is echt voor de liefhebber die het leuk vind en handig genoeg is om hem opteknappen
vraagprijs 1000euro en anders in overleg voor verdere vragen kan je me altijd even mailen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNee het zijn van die kleine autootjes Juut,waar je zo zonder rijbewijs de weg mee op mag ,onbegrijpelijk,verkeers regels kunnen ze haast niet,het is mooi dat ze er zijn voor de invalide mensen ,maar je ziet nu iedereen er maar de weg mee opgaan,laten ze eerst een rijbewijs moeten hebben,en dan net als iedere andere weggebruiker de weg op gaan.
luana Schreef:
——————————————————-
> Nee het zijn van die kleine autootjes Juut,waar je
> zo zonder rijbewijs de weg mee op mag
> ,onbegrijpelijk,verkeers regels kunnen ze haast
> niet,het is mooi dat ze er zijn voor de invalide
> mensen ,maar je ziet nu iedereen er maar de weg
> mee opgaan,laten ze eerst een rijbewijs moeten
> hebben,en dan net als iedere andere weggebruiker
> de weg op gaan.
Haha, ja dat wist ik wel hoor Ik wou ff stangen…kwam alleen geen antwoord op….Afijn je hebt gelijk, maar moet men niet over een bromfietscertificaat beschikken om in zo'n autootje te tuffen ?
@luna het is toch iets anders als wat jij schrijf! Je mag niet zo maar in een brommobiel rijden!!
Zie onderstaande:
Voor het besturen van een brommobiel heeft u een AM rijbewijs nodig (tot 1 oktober 2009 te verkrijgen bij het gemeentehuis als u al een brommobielcertificaat heeft). Als u al een A- of B- rijbewijs hebt of hebt gehad kunt u dit omruilen voor een AM-rijbewijs.
Of u krijgt deze categorie automatisch op uw huidige rijbewijs bijgeschreven.
Bent u niet in het bezit van enig rijbewijs dan dient u een theorie-examen af te leggen voor de bromfiets.(dus ook brommobiel). Naar verwachting dient u in januari 2010 ook een praktijkexamen af te leggen. Dit praktijkexamen wordt op een afgesloten terrein afgenomen. Goed voor uw veiligheid en die van uw mede weggebruikers.
Indien u dus niet voor 1 oktober 2009 uw brommobielcertificaat hebt omgewisseld voor een AM-rijbewijs dan dient u ook praktijkexamen te doen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?