Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedankt!

• Mark

Ik wil de “aardige” bestuurder die vanmiddag onze lieve poes Floortje doodreed rond 4 uur aan de Boterzwin bedanken voor het achteloos wegrijden en onze lieverd voor dood achterliet.

Je bent bedankt, onze lieve poes heeft een mooie begravenis gekregen. Ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft gehad.

Net nu ze een beetje begon te wennen komt er weer zo'n klootzak en maakt het leven van onze lieverd stuk. Hoe haal je het in je hoofd om niet even contact met ons op te nemen?

Mark

• stuffie

Ja dat gebeurd soms.

Ik ben zelf ook 2 keer een kat kwijt geraakt, door dat een auto er tegen aan was gereden.

Niet leuk op dat moment,

Zelf heb ik ook een keer een kat dood gereden omdat ze zo de bosjes uit kwam rennen

en dat dan niet meer te beremmen is.

Ik ben zelf wel gestopt en heb de eigenaars van de kat aangesproken.

maar het is niet altijd te achter halen van wie de kat is.

Maar het rot..

Maar ik wens je sterkte met het verlies van de kat

Groeten Stuffie

• Jacqueline

Klote zeg :( Het is zo dat je niet altijd op tijd kunt remmen, maar je kunt áltijd daarna stoppen, en zien wat je verder kunt doen. Zal wel gedacht hebben: Het is “maar” een kat. Nou, da's voor veel mensen toch gewoon een volwaardig lid van het gezin hoor!

Sterkte Mark….

• Yvonne

Het wordt steeds erger in deze maatschappij en Balkenende maar zwetsen over normen en waarden!.

Sterkte!

Yvonne

• Mark

Bedankt voor jullie berichtjes :)-D Doet goed, blij te lezen.

Mark

• Hewson

Ik heb ook ooit een kat doodgereden. Was op de ringweg Alkmaar. Inderdaad niet meer te beremmen. Ben er zeker een paar dagen kapot van geweest. Wat voelt dat klote. Zeker omdat in mijn geval de eigenaren niet te achterhalen vielen. Ik leef mee met je Mark. Zelf hebben wij nu 3 katten en moet er niet aan denken er eentje op zo'n brute wijze te verliezen. Sterkte.