Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis naar het Circus

• Natasja

Kom je bij de Primera…

Hebben ze helemaal geen kaarten!!

TE BELACHELIJK DIT!!

• dwaaloog

het was toch op is op??

• moppiexxx

het was dus op is op klopt niet

ten eerste was het niet primera in de keizerstraat

dat was al fout in de krant

sturen ze je naar primera in julianadorp

en daar bleek dus niks te zijn

rijen mensen voor niks

en teleurstelling voor de vele kinderen

leg ze dat maar is uit!

• misterie

Je kan toch altijd nog een kaartje kopen .hoef je de kids ook niet te teleurstellen , waarom wil iedereen toch alles gratis hebben

• Jacqueline

Waar het om gaat, is dat ze met een actie op de proppen komen, die vervolgens niet werkt. Bied dan niets aan. Het gaat denk ik hier meer om het principe, dan om het gratis.

Tevens zijn er zat mensen die wel naar het circus willen met 1/2/3 kind(eren), maar er gewoon het geld niet voor hebben. dan is zo'n actie een mooie buitenkans voor het gezin. hebben de kinderen ook een uitje.

Zelf zal ik nooit naar een circus gaan waar “gewerkt” word met wilde dieren. Die tijger vind het leuk? Wie houd je nou voor de gek? Een olifant die op 1 pot ondersteboven op een tafeltje kan staan, die heeft zijn hele leven daar al van gedroomd? Ga toch weg.

Zelf vind ik het Cirque du Soleil fantástisch, geen dier te zien, maar 2 uur aan je stoel gekluisterd.

http://www.youtube.com/watch?v=smkiSJf2cHE