Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwarte DSi

• misterie

Ik heb te koop een zwarte DSi.Ik heb een update gedaan en heb nu ver.1.4e

Nntento heeft deze update gedaan om het spelen van games op r4 kaarten tegen te gaan .Deze beveiliging is nog niet gekraakt .Maar heb op internet gelezen dat japan al weer door de beveiliging heen is ,waneer dat programma te downloaden is weet ik niet .Ik wil daar niet op wachten dus ga ik een andere kopen..

De zwarte DSi kan alles .Aleen tijdelijk geen gecopieerde spellen spelen ,wel orginele

waarschuwing .

Als je spelletjes op een kaartje heb staan ,doe geen update in de ds shop ,want dan komt de beveiliging erop te staan

• Jacqueline

Dat heeft mijn zoon van de week ook gemerkt ;) Op google vind je oplossingen. Wij moeten het nog doen, maar het lijkt niet zo moeilijk! Succes.

Trouwens, je R4 kaartje is níet naar de klote, die doet het gewoon nog in een andere DS.

• misterie

ik heb me rot gezocht op google , waar moet ik zoeken ???

• Jacqueline

Zoek maar even bij deze link:

http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL338&q=dsi+upgrade+r4&meta=lr%3D&aq=f&oq=

Daar staat van alles. maar mijn vriend en zoon doen het samen, dus ik weet ook niet meer dan dit :$

Als ze het ook daadwerkelijk voor elkaar hebben, wil ik het wel even doorgeven hoe en wat okee?

• Jacqueline

Mm. Er staat alleen de link van google zie ik, maar als je er op klikt, kom je toch bij alle upgrade dingen ;)

• misterie

ik heb ook al gezocht . en als je kijkt heb je de dsi nu in vers 4.1 en me hadden 3.1 en met de 4.1 is een beveiliging ingebouwd door nintendo . Er is nog geen opplossing voor , want die beveiliging moet eerst gekraakt worden , en dat kan weken duren .in kapan is het al gelukt maar die upodate is nog netgens te vinden .ook omdat in japan de kaarten verboden gaan worden . Het is gewoon afwachten

• David

Hallo,

Is deze DSi nog te koop?

Zo ja wat is je vraagprijs?

Alvast bedankt.

• misterie

We hebben hem nog .Ik heb inmiddels een andere . Dus voor 125 mag je hem hebben