hoi ik liep vandaag in het winkelcentrum van den helder,daar viel me een ding op dat er wat
vage figuren liepenwat bleek nu volgens mijn waren dat beveilligers in burger,dus niet die figuren nou ja figuren een figuur van deko beveiliging die altijd in de kroonpassage loopt.
maar goed ondanks dat ik zelf niks van plan bent zoals stelen of wat dan ook voelde ik me niet zo op me gemak,want die figuren lopen je constant aan te staren.
wat me ook opviel was dat het allemaal buitenlanders waren,ik denk zelf aan marokanen of turken,wie kan me wat meer hier over vertellen.
want ik vond die deko beveiligers toch wat vriendelijker voor het straatbeeld en ook prettiger winkelen ze liepen er echt bij van alsof iedereen maar wat van plan was.
ik heb zo maar het vermoeden dat deze beveiligers niet uit den helder komen maar uit een andere stad bijvoorbeeld alkmaarmaar dat moet haast wel want je zag heel somsdat die ergens ja haast stiekem zou je zeggen ergens stond in te praten een porto denk ik dan.
maar goed ik wacht de reactie,s wel af van degene die mogelijk iets meer weet misschien iemand uit het winkel circuit.
groetjes john.