Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe beveilging in het centrum???

• john

hoi ik liep vandaag in het winkelcentrum van den helder,daar viel me een ding op dat er wat

vage figuren liepenwat bleek nu volgens mijn waren dat beveilligers in burger,dus niet die figuren nou ja figuren een figuur van deko beveiliging die altijd in de kroonpassage loopt.

maar goed ondanks dat ik zelf niks van plan bent zoals stelen of wat dan ook voelde ik me niet zo op me gemak,want die figuren lopen je constant aan te staren.

wat me ook opviel was dat het allemaal buitenlanders waren,ik denk zelf aan marokanen of turken,wie kan me wat meer hier over vertellen.

want ik vond die deko beveiligers toch wat vriendelijker voor het straatbeeld en ook prettiger winkelen ze liepen er echt bij van alsof iedereen maar wat van plan was.

ik heb zo maar het vermoeden dat deze beveiligers niet uit den helder komen maar uit een andere stad bijvoorbeeld alkmaarmaar dat moet haast wel want je zag heel somsdat die ergens ja haast stiekem zou je zeggen ergens stond in te praten een porto denk ik dan.

maar goed ik wacht de reactie,s wel af van degene die mogelijk iets meer weet misschien iemand uit het winkel circuit.

groetjes john.

• Juut

Beetje onsamenhangend geschreven ,maar na 2 keer lezen komt het wel.

Ik heb géén idee John, ik heb ze nog niet gezien

• antjepantje

Brrrrr ja eng he, beveiligers met donker haar, en geen rose huidje, brrrr, echt een criminele uitstraling…..

Misschien juist wel eens goed ipv die mietjes van Deko. Misschien goed dat je je bekeken voelde, waarschijnlijk heb je zelf dan ook niet echt de juiste uitstraling, maar ook een verdacht en luguber uiterlijk.

Jeetje mina, waar maak je je druk om!

• stuffie

hoi,

beveiligers die in burger lopen kan maar moet er altijd een beveiliger in uniform bij zijn.

Ik heb het niet gezien dus ik kan er niet goed over oordelen.

Maar het klopt niet dat je jezelf dan onveilig voelt. Eigenlijk zou je er niets van moeten merken.

Suc6 daar in den helder.

Stuffie

• zunny

een paar weken gelden is mij ook al zoiets opgevallen idd. In de hema liep iemand de deur uit zonder te betalen. Een van de verkoopsters ging er achter aan (helaas zonder diegene nog te pakken te krijgen) even later liepen er idd ook jongens/mannen met oortjes in buiten te zoeken

• john

@antjepantje ik maak me nergens druk om,het was gewoon een vraag en als je dat al niet meer mag

misschien moet je beter lezen en nee het gaat me niet erom of iemand donker of blank zijn.

maar ik vondt deze figuren wat minder aantrekkelijk,niet echt dat je zegt daar kan je van op aan hoe vaak

blijkt ook bij de politie niet dat deze figuren niet echt helemaal joffel zijn,en dan daarbij representatief

lijkt me toch ook wel op zijn plaats en niet van die boeven koppen zoals deze mannen.

niet echt uitdagend voor het straatbeeld in een winkelcentrum lijkt me maar okee.

• denots

ach ja, went vanzelf toch.?

als er daar door minder crimineeltjes lopen is het het een goed initiatief.

• zunny

Ach John met boeven, vangt men boeven zegt het spreekwoord(:P)

Maar idd de types die ik toen zag, waren op het eerste gezicht geen bewakers, maar waren dat blijkbaar wel. Aan de andere kant denk ik (tu) prima hoe minder ze opvallen hoe meer boeven ze pakken (?) Zolang je niets te verbergen hebt, hoef je niet wakker van ze te liggen toch

• Juut

Ik denk ; als je je niet op je gemak voelt met bewakers in je buurt, zal je zelf wel wat op je kerfstok hebben :S

• john

Gepost door: Juut ()

Datum: 15 augustus 2009 16:07

Ik denk ; als je je niet op je gemak voelt met bewakers in je buurt, zal je zelf wel wat op je kerfstok hebben.

@juut kan je mij dan,nee dacht het ook niet dus waarom deze opmerking dan,

het gaat mij erom dat iemand rustig moet kunnen winkelen.

en niet dat er van die patsers lopen die bij elke ongeschoren figuur

er maar van uitgaat dat die wat van plan is.

als zo zelfde persoon in een 3 deligpak weer gaat shoppen en geschoren is is er niks

aan de hand,je had vroeger van die reclame borden met als dieven er zo uit zouden

zien dan waren ze makkelijk te herkennen.

terwijl de echte problemen zoals die mensen die met blikjes bier zitten en hang jongeren

niet aangepakt worden daar in het centrum.

en dan daarbij wat ik al eerder vertelde,staan ze op een achterbakse manier te praten in

zo portofoon alsof niemand het in de gaten heeft.

dan heb je toch niet goed opgelet tijdens je opleiding,of je kan net zo goed in uniform lopen dat lijkt me beter,ze vallen nu toch ook al op dus voor degene die wat van plan

zijn herkennen hun ook al dus snap deze methode dan totaal niet.

en ik snap niet zo goed waarom die deko niks is,ik denk zomaar dat dit bedacht is door

de winkeliers onder elkaar die hebben deze beveiligers in dienst genomen.