Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

haha ik vind hem wel grappig

• ikkiee

heey jij daar,

ik heb je bijna te pakken

en als ik je heb.

laat ik je voorlopig niet meer gaan.

ik zal je eerst een paar dagen plagen,

maar ik weet zeker dat ik je daarna in bed krijg.

ik zal ervoor zorgen dat je een paar hete nachten beleefd waar in je zweet als nooit te voren.

groetjes

de mexicaanse griep

• marco

Ha ha ha ikke maar wel foei hoor dit kan niet heh zo schrijven lol,ze hebben

commentaar op mijn,ben benieuwd wat ze dan over jou zeggen.

maar je hebt geluk,ik ben een man met vooroordelen lol ja en dan lig je al

gauw uit de groep,maar wel een hele leuke.

Have a nice night.

• Jacqueline

waaromkanikmenounietaandeneigingonttrekkendatikkiedezelfdepersoonisalsmarcoofruuddezelfdeschgrijfstijlwatnietsmetdekranttemakenheeftmaarmetbasisprincipeschrijvenzoalsjedieinde2eklasgroepdriealkrijgtenverdomdooknog4minutenlatermeteeneenreactievanmarcodatistochtoevalligzegendatgeeftniethooralsjeslechtonderwijshgebtgehadmaarikbegrijpgewoonnietdatjezoontzettendafgeeftopanderenoverdommemensenenofkleurlingenterwijljehetblijkbaarzelfgeenreetbeterdoetmisschienmoetjevoordatjeopeenanderwijsteersteensevenindespiegelkijkenvoordatjenaareenanderwijst

• gijs

Kijk das nou een geinig woord voor “galgje hangen” !

• Jacqueline

Ik denk dat je hem nóóit raad (:D

• xara

Nee dat denk ik ook niet, maar hij is net als de mexicaanse griep wel erg leuk !! groetjes Wilma .

Ik ben t trouwens wel met je eens Jowiri, al was t ff puzzelen om de goeie zin te hebben hahahahahahaha

• marco

je bent erg grappig jowiri ik kom dan ook niet meer bij wel eens stil gestaan

dat er meerdere personen op een pc kunnen.

zeg maar piet tegen klaas,vreemde humor hebben die noord hollanders toch.

heel deze topic berichten staan vol schrijf fouten maar goed zeker een lerares.

• Jacqueline

Zeker niet ;)

Ik houd er alleen niet van dat je bepaalde mensen standaard zonder uitzondering afbrand, terwijl je zelf ook niet perfect bent. Dat probeer ik je duidelijk te maken. En je hoeft ook niet perfect te zijn, maar verwacht dan ook niet van anderen.

Tuurlijk, ik vind tienerzwangerschappen in een welvarend land als nederland ook volkomen belachelijk. Daarin sta je echt niet alleen.

Die meiden zijn echt wel gewaarschuwd door hun ouders, maar vallen volledig voor alle mooie woorden die ze ingefluisterd krijgen. Dom ja, maar verliefdheid is dan ook een onhandige emotie. Je denkt niet helder meer ;)

En ik ben héél blij dat ik niet in Nieuw DH woon, temeer omdat ik zelf 3 opgroeiende kinderen heb. Die zitten nu niet zo zeer “op het vuur” zeg maar.

Nou ik hoop dat het je nu duidelijk is waarom ik je op je vingers tik. Niet omdat ik juf ben, maar omdat we allemáál onze fouten hebben. Zij, jij en ook ik. Laat het zo zijn.

• ikkiee

je kan het toch lezen wat is je probleem dan!!!! Lekker boeiend dat er iets niet goed staat!!! Slaap er niet minder om hoor..

en trouwens zoiets Heet kopieren en plakke. heb het niet zelf bedacht!!

• Jacqueline

Jij blijkbaar niet, heb duidelijk neergezet wat mijn probleem is :P