Hoi prikkers,
Om een en ander overzichtelijk te houden open ik een nieuwe topic over de mening van de inwoners en de arrogante houding van ons bestuur.
Met de reacties van de inwoners word niet veel gedaan nu snap ik best wel dat je niet iedereen tot dienst kan zijn, maar over sommige dingen (luchtballonnen?) vraag ik mij wel af wie belazerd wie straks?
Voorbeeldje??
Op Willemsoord komt straks de schaatsbaan, let op mijn woorden!! De gemeente staat namelijk de komende jaren “borg” voor deze baan!
Aangezien dit zwaar verlieslijdende project als een zwaard van damocles boven dit bestuur blijft hangen zullen zij, mede door het “verlies” van de Prins Willem de binnenstad overtuigen van verplaatsing naar het “gemeentebestuur vrienden veld” Met een meer dan gesubsidieerd restaurant past ook wel een zwaar gesubsidieerde ijsbaan toch?? Wat ik nog mis is een opleidingsplek voor de EHBO, BHV, Brandpreventie met zoveel horeca, en straks een brekebeen baan zijn alle brandende en breken zaken volop aanwezig!! Dus opleiders sla je gesubsidieerde slag!!
Het is ondertussen bekent dat de PVV niet gaat meedoen volgend jaar aan de gemeente verkiezingen in Denhelder, de reden is volgend GW dat er onvoldoende gekwalificeerde mensen zouden zijn! Zou dit echt de reden zijn? Ik vraag het mij af.
Zouden er echt geen mensen zijn die een mening hebben en zich HARD willen maken om de gemeente Den Helder op de kaart te zetten?? Zon, 7 kilometer strand, schone lucht, veel recreatie mogelijkheden, zowel toegang tot binnen als buiten water en ook nog eens een redelijk horeca aanbod.
Zijn er prikker die klaar zijn met de huidige versplinterde raad, waarin er maar 3 de dienst uitmaken? Of gaan wij toch weer stemmen op de “partij waarop je altijd stem”? Er kan echt iets worden veranderd daar ben ik van overtuigd, niet door racistisch getinte opmerkingen, het “even” oplossen van criminaliteit, de weg Den Helder / Alkmaar naar een snelweg om te bouwen etc etc maar door een club van mensen die hard hebben voor Den Helder en gaan voor de kwaliteiten die wij wel hebben!!!
Dus prikkers wie wil?