Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bestuur Den Helder

• chat

Hoi prikkers,

Om een en ander overzichtelijk te houden open ik een nieuwe topic over de mening van de inwoners en de arrogante houding van ons bestuur.

Met de reacties van de inwoners word niet veel gedaan nu snap ik best wel dat je niet iedereen tot dienst kan zijn, maar over sommige dingen (luchtballonnen?) vraag ik mij wel af wie belazerd wie straks?

Voorbeeldje??

Op Willemsoord komt straks de schaatsbaan, let op mijn woorden!! De gemeente staat namelijk de komende jaren “borg” voor deze baan!

Aangezien dit zwaar verlieslijdende project als een zwaard van damocles boven dit bestuur blijft hangen zullen zij, mede door het “verlies” van de Prins Willem de binnenstad overtuigen van verplaatsing naar het “gemeentebestuur vrienden veld” Met een meer dan gesubsidieerd restaurant past ook wel een zwaar gesubsidieerde ijsbaan toch?? Wat ik nog mis is een opleidingsplek voor de EHBO, BHV, Brandpreventie met zoveel horeca, en straks een brekebeen baan zijn alle brandende en breken zaken volop aanwezig!! Dus opleiders sla je gesubsidieerde slag!!

Het is ondertussen bekent dat de PVV niet gaat meedoen volgend jaar aan de gemeente verkiezingen in Denhelder, de reden is volgend GW dat er onvoldoende gekwalificeerde mensen zouden zijn! Zou dit echt de reden zijn? Ik vraag het mij af.

Zouden er echt geen mensen zijn die een mening hebben en zich HARD willen maken om de gemeente Den Helder op de kaart te zetten?? Zon, 7 kilometer strand, schone lucht, veel recreatie mogelijkheden, zowel toegang tot binnen als buiten water en ook nog eens een redelijk horeca aanbod.

Zijn er prikker die klaar zijn met de huidige versplinterde raad, waarin er maar 3 de dienst uitmaken? Of gaan wij toch weer stemmen op de “partij waarop je altijd stem”? Er kan echt iets worden veranderd daar ben ik van overtuigd, niet door racistisch getinte opmerkingen, het “even” oplossen van criminaliteit, de weg Den Helder / Alkmaar naar een snelweg om te bouwen etc etc maar door een club van mensen die hard hebben voor Den Helder en gaan voor de kwaliteiten die wij wel hebben!!!

Dus prikkers wie wil?

• Kytoma

je vergeet en vele met je. Het wad de schoonheid daar van is onbeschrijfelijk mooi.

Met op komende vloed om de platen van het wad langzaam onderwater te zien lopen.de zeehondjes die er soms liggen te zonnen.Mij geefrt dat altijd een heerlijk gevoel.Ik kom dan ook binnen niet te lange tijd een film voor youtube maken over het wad en de getijden die er plaats vinden…

Verder denhelder word niet bestuurd daar gebeurt gewoon van alles en men loopt altijd achter de feiten aan.

het is meer een hap en snap cultuur.

• gijs

En op het voor het politiebureau geld het zelfde laken en pak, in en in corrupt zooitje.. Daar moeten ook maar eens koppen gaan rollen..

• misterie

mee eens

• anneloes

Nou meld je aan als partij, of sluit je er bij een aan. Volgens mij zijn alle partijen nog opzoek naar goede mensen. Wat houd je tegen?

• marco

tsjonge jonge zeg er zijn wel meer problemen in deze stad als wat je nu naar voren brengt probleem jongeren nou ja jongeren bij de antilanen.

die zitten heerlijk op de texelse stroom laan op een stoel kijk mij eens zitten ze mogen racen,ze mogen bierdopjes neergooien en de politie doet er helemaal niks aan.

die schijten in hun broek,gewoon leger inzetten tegen dit soort tuig.

nu zullen er wel weer een aantal reageren met posi nieuws,open je ogen eens in dit land

en reageer niet vannuit een blonde kop met haar,en al tig kinderen hebben van zulke figuren,gelukkig heb ik een dochter van 17 die niet zo is.

het is gewoon een schande dat zulke meiden hierin trappen,allemaal dezelfde soort type,s en kom nu niet aan met verliefdheid,als ik menig geen antilaanse gozer aanschouwd snap ik niet zo goed waar ze op vallen sorry hoor.

waarschijnlijk het alom gebruikelijke fabeltje van het geslachtsdeel hahaha laat me niet lachen zeg die zelfde leuke gozer maakt ff kinderen bij beste vriendin.

het gaat er bij hun om om de status hoeveel kinderen heb je en hoe vaak heb je in de bak gezeten,totaal geen manieren normaal praten is er niet bij altijd lopen schreeuwen.

wat mij betreft een regering met wilders en verdonken wat er op dit prikbord reageerd dat zijn allemaal beter weters de meeste inwoners van den helder weten wel beter,maar die wonen ook in het goede gedeelte van den helder,gevlugt uit deze situatie.

• Rick1968

Wat het bestuur van Den Helder aangaat, het is en blijft een feit dat alleen prestige projecten, al of niet haalbaar, door gedrukt worden in de raad met zijn vriendenkliek, zoals bewezen is met de martelgang genaamd “Willemsoord”….Zolang er met tunnelvisie vanuit de raad gewerkt wordt, en de burgers van deze stad het zich allemaal laten welgevallen, en niet eens die kliek met pek en veren de stad uitjagen, komt er van goede ideen niets terecht.

Ook wat het Antillianen probleem betreft, er moet eens iemand komen die hardop durft te zeggen: tot hier en niet verder! Die Antilliaanse mensen die de boel terroriseren, ( er zijn trouwens een hoop goede Antillianen, dat mag ook best wel eens gezegd worden! ) worden al jaren beloond met allerlei projecten, in plaats van een samenscholingsverbod, en een werkplicht, al is het maar papier prikken…kijk, ik ben geen racist,maar tegen de tijd dat er een waar schrikbewind door die gasten wordt gevoerd, dien je een keer op te treden! En dit geld natuurlijk voor iedereen, blank, zwart, geel, etc,etc..een ieder die zich alleen maar bezig houdt met dit soort gedragingen, dient te worden aangepakt.

Verder zie je qua bestuurlijke venieuwingen hier niets, al jaren is het de kliek van VVD en de PVDA, die de dienst uitmaken, met af en toe een klein partijtje die voor de vorm mee mag praten, net zoals een puber een keer mee mag beslissen met Papa en Mama…en that's it!

Het is jammer dat Geert Wilders niet meedoet met zijn partij aan de gemeenteraads verkiezingen, want het had hier zeker gaan stormen op het stadhuis!

• joop

zitten we nog langer met die lamlullen in deze waardeloze gemeente

• joep

Ja precies! en hetzelfde geldt voor die gasten die op het politieburo werken..

• chat

Beste Anneloes,

Ik zou best een partij willen oprichten, maar om bij één van al die bestaande kleuterklas partijen te worden heeft denk ik niet zo veel zin, daar zijn er al meer dan genoeg van.

En nieuwe partij zal minimaal 8 zetels nodig hebben wil die iets kunnen voorstellen in de raad!!

Speerpunten van mij? Jullie?

Wethouders en de top ambtenaars wonen in Denhelder

Geen overbodige luxe bouwplannen in Denhelder

Nieuw stadhuis van ruim 40 miljoen moet anders kunnen

Oude rijkswerf word voor groot deel “batavia stad” alle doorgaande touristen naar texel zullen echt gaan winkelen!!

Ik heb nog wel wat meer ideeen maar schiet eerst maar even op bovenstaande punten!!