Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGeloof maar niet dat het gemeentehuis verplaats zal gaan worden naar het Gemini ziekenhuis. Het Gemini ziekenhuis is zo groot daar past het gemeentehuis wel 10 keer in!
Het bestuur van Den Helder zal kiezen voor het meest geld verslindende plan, want daar hebben zij uiteindelijk de meeste ervaring mee!! Dus geen verhuizing naar het Gemini maar slopen die handel, woningstichting neem de grond voor een symbolisch bedrag van de gemeente over en zet er het zoveelste ouderen complex op!
Ik had het zo fout nog niet
Behalve het gemeentehuis zouden er meer gegadigden kunnen instromen.
Enne….ouderen complexen zijn nu eenmaal nodig, de bevolking vergrijst.
Berg ‘ja-mails’ voor pleidooi stadhuis naar Gemini
Gepubliceerd op 24 augustus 2009, 18:55
DEN HELDER -
Zeker honderd Nieuwediepers vinden het een uitstekend idee om het stadhuis te laten verkassen naar het Gemini Ziekenhuis, nadat het hospitaal is vertrokken naar nieuwbouw. Marianne Haarsma, die er een burgerinitiatief van wil maken, kreeg een berg mails binnen om haar plan te ondersteunen.
Haarsma deed haar brief en de voor een burgerinitiatief benodigde 25 handtekeningen van sympathisanten twee maanden geleden op de bus. De steunbetuigingen via de mail zijn een extraatje. Volgende week wordt in het stadhuis bekeken of er aan de eisen voor een burgerinitiatief wordt voldaan. Als dat zo is, dan moét de gemeenteraad zich over het idee uitspreken.
Lees meer in de Helderse Courant van dinsdag 25 augustus
Aan mevrouw Linda Rose Smit,
Ik las in het Helders Weekblad van de lintjes die de vrijwilligers van u hebben mogen ontvangen die in de Wereldwinkel werken.
Ik vindt dat en hele goede zaak!
Mijn moeder heeft dit ook 20 jaar gedaan en heeft het van de grond af aan weer opgebouwd. Zij is vanwege haar leeftijd 2 jaar gelden gestopt.(nu 72 jaar)
Zij heeft nooit om waardering gevraagd en het werk uit liefde voor de mens gedaan. Ik zou het heel fijn vinden als ook zij dit welverdiende lintje zou ontvangen.
Wilt u dit overwegen?
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Anneriet Wierenga
tel: 0223-610939
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?